Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows actie

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• BojhanS
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 21:38
Hallo,

Ik werk met Windows XP, en ik moet één actie - namelijk het kopieren en naam wijzigen van 1 file van main.settings.php naar settings.php erg vaak doen in de interface. Is het mogelijk gewoon op rechtermuisklik een functie te maken, met Copy and Rename to settings.php.

Bojhan

Verwijderd

Maak een batchfile.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maak gewoon een batchfile :)

edit:
Te laat :P

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 17-08-2009 00:22 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 00:01
Hier is een simpel voorbeeldje wat ik gebruik om SVN mappen te verwijderen, deze kan je gewoon aanpassen.
kopieer wat hieronder staat in je kladblok en geef deze de extensie ".reg" daarna kan je die dubbelklikken

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Folder\shell\DeleteSVN]
@="Delete SVN Folders"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Folder\shell\DeleteSVN\command]
@="cmd.exe /C \"TITLE Removing SVN Folders in %1 && FOR /r \"%1\" %%f IN (.svn) DO RD /s /q \"%%f\" \""

[ Voor 11% gewijzigd door MrOizo2005 op 17-08-2009 00:26 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tuurlijk. gewoon met open with. daar open je een zelfdgemaakt batchfiletje die die naam bewerkt

waarom maak je geen hardlink ?
dan heb je een file met 2 namen, nooit meer kopieren :)

http://www.microsoft.com/...il_hardlink.mspx?mfr=true

[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 17-08-2009 00:27 ]

Iperf

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47

TheVMaster

Moderator WOS
BojhanS schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:19:
Hallo,

Ik werk met Windows XP, en ik moet één actie - namelijk het kopieren en naam wijzigen van 1 file van main.settings.php naar settings.php erg vaak doen in de interface. Is het mogelijk gewoon op rechtermuisklik een functie te maken, met Copy and Rename to settings.php.

Bojhan
Modbreak:Hallo en welkom bij GoT. Om eerlijk te zijn is een antwoord op je vraag errug eenvoudig te vinden via Google. Aangezien je hier nieuw bent wil ik je vragen om onze regels met betrekking tot het maken van een nieuw topic toch eens door te nemen.

Als je ze hebt doorgelezen en het niet op Google kunt vinden mag je van mij nog eens een nieuw topic maken, deze wordt nu gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.