• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Toen ik Crysis wars online wou spelen, vroeg het spel naar een update (patch 1.5). Deze heb ik vervolgens geinstalleerd en alle instructies gevolgd.

Echter als ik Crysis Wars weer opnieuw opstart na de Patch, vraagt hij opnieuw naar de patch.

Ik heb hem 3 keer opnieuw geinstalleerd en een paar keer van een andere server gedownload maar zonder resultaat...
Zonder die Patch kan ik niet inloggen...

Wat zou het probleem veroorzaken? Op google heb ik voorlopig niemand gevonden met dit probleem.

• egonolieux

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je al eens geprobeerd om het spel te verwijderen* en opnieuw te installeren?

* En handmatig uit het register verwijderen als er restjes over blijven.

Welke dingen heb je trouwens zelf al geprobeerd, we zijn je helpdesk niet hé... ;)

@ Hieronder, sorry, niet goed gekeken, lol :+

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 18-08-2009 00:30 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je inderdaad al eens geprobeerd wat GJtje zegt, ook al je computer opnieuw opgestart, de nieuwste grafische drivers geïnstalleerd, DirectX geüpdatet etc.
GJtje schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:23:
Een topic met 5 minuten kicken is trouwens not done, zeker op dit tijdstip niet.
1 dag en 5 minuten :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 02:38

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

(17 aug -> 18 aug is 24h en 5min)

Verder zou ik ook even reinstall doen. Zoek misschien eens op google naar mensen met een gelijkaardig probleem?

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wiethoofd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:27:
Heb je inderdaad al eens geprobeerd wat GJtje zegt, ook al je computer opnieuw opgestart, de nieuwste grafische drivers geïnstalleerd, DirectX geüpdatet etc.
Nou zie ik alleen niet in, wat het updaten van andere software kan helpen bij de update van Crysis.
1 dag en 5 minuten :P
Mja sorry... :$ Keek even niet goed... ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

GJtje schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:32:
Nou zie ik alleen niet in, wat het updaten van andere software kan helpen bij de update van Crysis.
Misschien verhoogt de patch de eisen van de versies van de drivers die je moet draaien, wie weet wat voor belachelijke dingen een developer in een patch verwerkt. En anders is het meteen maar mooi up to date ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• egonolieux

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
sorry dat ik voor een tijdje niet gereplied heb, ik was er namelijk even tussenuit :p.

Drivers/direct X zal niet de oorzaak zijn, want de allernieuwste drivers zitten er al op :).
Ik heb de patch al een paar keer geherinstalleerd maar zonder resultaat.

Morgen zal ik het ganse spel eens herinstalleren, inclusief de patch, en dan kijken of het gewerkt heeft.

Ik heb google al eens doorbladert maar ik kan voorlopig nog altijd niemand vinden met het zelfde probleem.

• egonolieux

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
na het herinstalleren herkent crysis nu blijkbaar wel de patch, dus het probleem lijkt verholpen :), hoe komt dit nu eigelijk? Was het spel nu verkeerd geinstalleerd?
Pagina: 1