[iTunes 8] Kan ID-tags niet aanpassen na sharen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hi,

Ik heb net voor het eerst een paar muziek-albums geshared met een andere macbook via file-sharing functie. Nu kunnen de geüploade nummers op de andere macbook niet meer aangepast worden in iTunes, de tekst is gewoonweg niet te selecteren. De map van de nummers is op beide laptops Write & Read dus ik weet echt niet waar ik het moet zoeken.

Beide laptops zijn 13" unibody met OSX 10.5.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

En worden die rechten op de map ook doorgegeven aan de files? Oftewel, heb je ook lees en schrijfrechten op de files zelf?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
domi235 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:01:
En worden die rechten op de map ook doorgegeven aan de files? Oftewel, heb je ook lees en schrijfrechten op de files zelf?
Dat was dus het probleem.... :|
Ik ben nog niet echt thuis op een Mac en ging er van uit dat het veranderen van de rechten van een map meteen de files zou meenemen.
Hoe dan ook snap ik nog steeds niet wat ik precies fout doe met het sharen gezien ik niet geloof dat het individueel aanpassen van de mp3's een standaard handeling is. :P

edit: Ook al pas ik alle mp3's aan, ik kan ze nog steeds niet aanpassen binnen iTunes. Ik zie de informatie gewoon staan maar kan er niet op klikken en dus geen wijzigingen aanbrengen...

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2u9idl4.png

[ Voor 18% gewijzigd door Wootism op 16-08-2009 23:48 ]