Heb mijn oude xbox-en onder het stof vandaan gehaald en ben er weer mee aan het prullen.
Nu wil ik verschillende outputs hebben op m'n xbox o.a. een VGA output.
Op xbox-linux.org staat een hoop over de xbox-vga kabel etc.
Nu heb ik een pcb'tje gemaakt dat je op het moederbord van de xbox kan leggen (op de avip connector), met een VGA aansluiting eraan.
Diagram van de pcb volgens dit.
Als ik nu mijn monitor aansluit geeft mijn monitor aan dat de kabel niet aangesloten is.
Nu heeft mijn monitor misschien geen sync on green
maar mijn monitor zou toch moeten merken dat er iets aangesloten zit op de kabel?
Zoals hier te lezen zit er ook een hsync en een vsync op de avip connector. Don't get me wrong maar, kan ik deze sync signalen ook niet beter aansluiten?
Ter info: ik heb als xbox bios de nieuwste Cromwell bios, dus VGA zou ondersteund moeten zijn.
Ter info: xbox versie's 1.5 en 1.6, heb het getest met een 1.5.
Nu wil ik verschillende outputs hebben op m'n xbox o.a. een VGA output.
Op xbox-linux.org staat een hoop over de xbox-vga kabel etc.
Nu heb ik een pcb'tje gemaakt dat je op het moederbord van de xbox kan leggen (op de avip connector), met een VGA aansluiting eraan.
Diagram van de pcb volgens dit.
Als ik nu mijn monitor aansluit geeft mijn monitor aan dat de kabel niet aangesloten is.
Nu heeft mijn monitor misschien geen sync on green
Zoals hier te lezen zit er ook een hsync en een vsync op de avip connector. Don't get me wrong maar, kan ik deze sync signalen ook niet beter aansluiten?
Ter info: ik heb als xbox bios de nieuwste Cromwell bios, dus VGA zou ondersteund moeten zijn.
Ter info: xbox versie's 1.5 en 1.6, heb het getest met een 1.5.