Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wachtwoorden worden vergeten

Pagina: 1
Acties:
  • 628 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen .
Mijn wachtwoorden worden vergeten .
Ik weet dat het af en toe gebeurd maar goed .
Ik heb browser geschiedenis verwijderd .
Behalve wachtwoorden maar nog steeds vergeet ie het bij de meeste sites .
Ik zit achter een router , en heb een poort geforward voor utorrent .
Is die poort wel veilig .
Alvast bedankt Gr Syd 8)7

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 13:45
Allereerst welkom.

Om je te kunnen helpen - of je in de goede richting te duwen - hebben we toch echt wat meer informatie nodig.
Je hebt niet verteld welk besturingssysteem je hebt, welke browser je draait etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Sypher op 16-08-2009 17:41 ]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Uhmm... wat wil je nu precies want je verhaal is niet helemaal duidelijk.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Om welke browser gaat het hier? Internet Explorer 6/7/8?

Ook bedoel je nou dat je niet ingelogd blijft op sites en dan overnieuw je wachtwoord moet invullen of bedoel je dat de wachtwoorden niet voor je ingevuld staan?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb het met internet explorer 8 . En hij vergeet gewoon de wachtwoorden . Het raare is dat ie ze lijkt te onhouden maar waneer ik wat wil doen op de site . Raak ie in de war .En vergeet wachtwoorden . Ik heb combofix gedaan en van alles . Nu heb ik er een probleem bij , en dat is dat het pictogram rechtsonder in het taakbalk niet neer doet . Het gaat om 1 pictogram en het gaat om xchat . Als venster weg is van mijn bureaublad . En alleen rechtsonder staat doet ie niets meer . Iemand advies . Ik weet het niet meer ?

Ook heb ik steeds 2 sporen met virusscan . En die krijg ik ook maar niet weg . Het gaat om deze 2 sporen waar ik er 3 van heb .
1x Trace.File.Borzoi!A2
2x Trace.Register.Borzoi!A2
Deze krijg ik elke keer weer zelfs naar verwijderen . Heeft dat er mee te maken .

En een backdoor virus high risk . Ik heb 1 van de beste antievirussen anti vira persenol . 8)7 Hij is wel 4 free .
Ik hoop dat iemand me kan helpen .

1. Het is zo een stuk leesbaarder;
2. Je eigen topic kicken doe je pas na 24 uur. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door pasta op 18-08-2009 00:47 ]

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:01:
En een backdoor virus high risk .
Ik heb 1 van de beste antievirussen anti vira persenol .
8)7 Hij is wel 4 free .
Ik hoop dat iemand me kan helpen .
Je documenten en foto's op een dvd branden en opnieuw installeren lijkt mij de slimste en snelste oplossing.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 18-08-2009 00:48 . Reden: quote volgen werkt nu weer, nadat ik ff wat heb opgeruimd. :P ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sydney69,

Dit is eigenlijk gewoon een vaag verhaal wat je hier post waar we feitelijk niets mee kunnen. Dit is zo onduidelijk dat ik van je vraag om dan ook maar een nieuw topic te openen waarin je je probleem duidelijk uitlegt en waar je ook vermeld wat je zelf allemaal geprobeerd hebt. Op deze manier is het toch een beetje te veel gokwerk en dan zijn we pas na 3 weken op dit tempo erachter wat je probleem nu eigenlijk is en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

Een nieuw topic openen mag dus van mij, zolang je wel Het algemeen beleid #topicplaatsen en BV Beleid opvolgt. Dit topic gaat iig dicht.

Overigens, als je de volgende keer iets wilt toevoegen aan je laatste post binnen 24 uur, gebruik dan de edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) alsjeblieft. Meerdere berichten na elkaar plaatsen werkt vervelend en komt kickerig over. Verder, ReactHenkBoard zorgt er zelf wel voor dat de regels in een post niet oneindig door gaan, dus na iedere zin een enter is nergens voor nodig. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door pasta op 18-08-2009 00:55 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.