universele afstandsbediening incl bladeren door muziekbestan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben me aan het orienteren naar verschillende universele afstandsbedieningen. Wat ik feitelijk wil is een AB die naast bedienen van standaard apparaten zoals tv en audio ook in staat is om op het lcd (touchscreen) beeldscherm mijn muziekbestanden of films vanaf een harde schijf in netwerk te selecteren waarna deze worden afgespeeld via versterker of tv. Is de technologie al zover dat dit soort AB's bestaat? Heb wel gekeken ook naar Logitech Harmony 1100, maar weet niet of deze eea ondersteund (lees ik niet uit specs op www)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-05 22:23
ik zoek naar hetzelfde, maar voor zover ik heb kunnen uitvinden over de Harmony 1100,
kan deze alleen apparaten aansturen, en niet jouw muziek / films / cover art laten zien op de display.

Ik sta op het punt om een HTPC samen te stellen, ga deze draaien met XBMC,
en het plan is nu om mijn iphone als remote te gebruiken via de XBMC Remote app ($2,99).
Deze heeft wel de mogelijkheid om dingen op de display weer te geven, zodat je de tv niet aan hoeft te zetten als je alleen muziek wilt spelen.
Probleem hiermee is weer dat je een andere manier moet bedenken om je andere apparaten aan te krijgen.

Maar misschien is het een optie om een goedkopere harmony te kopen om alles aan te zetten,
en een iTouch voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Topic is al een half jaar oud?... denk niet dat de TS het nog in de gaten houdt...

[ Voor 85% gewijzigd door MicGlou op 21-03-2010 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MicGlou schreef op zondag 21 maart 2010 @ 05:32:
Topic is al een half jaar oud?... denk niet dat de TS het nog in de gaten houdt...
Off-topic: Het topic is al wat oud maar nog steeds relevant, dus waarom een nieuwe aanmaken als je ook kunt hergebruiken.

On-topic: Ik ben al zeer geringe tijd op zoek naar een passende oplossing welke ik gevonden leek te hebben in een afstandsbediening van Philips.
Namelijk deze: http://www.p4c.philips.co...=SRM7500/10&slg=nl&scy=NL

Helaas is deze nergens leverbaar en gaat mijn zoektocht weer verder.
Ik heb nog niets meer gevonden over producten die ook echt bestaan en op de markt zijn gebracht.