Toon posts:

TVTuner + TwinView

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, die goed werkt op mijn IIYama 15" tft scherm.

Ik heb twee eisen:
- TV Tuner ingebouwd
- TwinView (of DualHead, wat je wil >:))

Eerst wilde ik de Hercules 3D Prophet II MX DualDisplay maar die heeft geen TV Tuner, na lang zoeken heb ik nog steeds niks gevonden.

Weten jullie een kaart voor mij? Liefst ook nog GeForce II MX.

Verwijderd

/GeinMode
Ik zou zeggen: Stuur een mailtje naar Nvidia, en vraag of ze zo'n ding voor je bouwen :)

/ZonderGeinMode
Ik heb echt geen idee, volgens mij bestaan die dingen helemaal niet!?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 maart 2001 13:05 schreef Flipke het volgende:
Ik heb echt geen idee, volgens mij bestaan die dingen helemaal niet!?
Ik ken de Hercules II MX met Twinview en de ATi Radeon AIW (e.v.a.) met TV Tuner, dus ik dacht dat er ook wel een kaartje met beide bestond.

Zo niet, wat is nu echt een goeie TV kaart?

Verwijderd

Hmmm, ik dacht het niet.. maar jah!

Ik heb zelf een Pinnacle tv tuner, en dan die vette, met radio teletext en nicam enzo.

Daar ben ik best over te spreken, maar of het werkt met twinview of zoieso met multie monitoring weet ik niet hoor...!

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
http://www.utwente.nl/civ/civshop/prijslijstcomponenten.htm

Op deze site staat de Asus 7100 Deluxe TV, dus met TV tuner en TV-in en TV-out (volgens mij). Ik zie deze echter niet op de Asus site. Beetje vreemd dus.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:19

Daniel

Kapitein NCC-1701
Een videokaart met TV tuner en dualhead/twinview bestaat niet voor zover ik weet

Dan hou je 2 mogelijkheden over:

- Radeon AIW of Asus Deluxe TV (V7700 bestaat sowieso, V7100 weet ik niet) + losse PCI videokaart
- MX twinview of Matrox G400/G450 + losse TVkaart

Ik denk dat de laatste oplossing goedkoper en beter is

Verwijderd

Zo'n kaart bestaat wel degelijk!

Ik heb de Asus v7100 Deluxe Combo (bij CIV gekocht). Deze kaart heeft Video-in/Video-out/Tv-Tuner met geforce2mx chipset. Ondersteunt prima TwinView (niet met 2de monitor maar op TV dus)
Pagina: 1