Hey
Na een half jaar met een all-in-one pakketje (Samsung HT-Z212) me beholpen hebben ben ik er achter dat het toch niet alles is... Prologic wordt quasi nooit deftig weergegeven, te weinig digitale ingangen en té weinig punch.
Dus wil ik alles upgraden.
Huidig materiaal:
- LG32LG3000 (3 HDMI/OPTIC OUT...)
- XBOX360 (HDMI/OPTIC OUT)
- Belgacom TV (Optic-Out/scart)
- Toekomstige Blu-ray player (= geen idee welke...)
Dus ik ben op zoek naar een versterker om binnekort een Canton Movie 80 CX setje aan te sturen. Dus geen grote eisen.
Zoals jullie zien zijn er 3 apparaten (waarvan 2 met HDMI en 1 met scart/optical) die ik wil aansluiten aan de reciever.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony STR-DH500. Vooral deze specs bevielen me wel:
1. Welke van de twee is 'de beste' (mijn lage eisen in rekening brengende)
2. Kan ik mijn XBOX360 + blu ray player via HDMI aansluiten aan de reciever (sony) ZONDER dan nog een extra optical aan te sluiten? (dus pikt de reciever het geluid van de hdmi ingang en stuurt enkel de video verder?)
3. Zijn er misschien nog alternatieven? (Max 275 euro)
Eisen: Dolby Digital Surround voor de xbox360 + bluray, Dolby Prologic surround voor de TV (belgacom tv settop box).
Alvast bedankt
Na een half jaar met een all-in-one pakketje (Samsung HT-Z212) me beholpen hebben ben ik er achter dat het toch niet alles is... Prologic wordt quasi nooit deftig weergegeven, te weinig digitale ingangen en té weinig punch.
Dus wil ik alles upgraden.
Huidig materiaal:
- LG32LG3000 (3 HDMI/OPTIC OUT...)
- XBOX360 (HDMI/OPTIC OUT)
- Belgacom TV (Optic-Out/scart)
- Toekomstige Blu-ray player (= geen idee welke...)
Dus ik ben op zoek naar een versterker om binnekort een Canton Movie 80 CX setje aan te sturen. Dus geen grote eisen.
Zoals jullie zien zijn er 3 apparaten (waarvan 2 met HDMI en 1 met scart/optical) die ik wil aansluiten aan de reciever.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony STR-DH500. Vooral deze specs bevielen me wel:
- 3 HDMI-ingangen, 1 HDMI-uitgang voor 1080/24p-doorvoer en eenvoudige connectiviteit met alle compatibele apparaten en HD-bronnen zoals Blu-ray Disc
- 3 Digital Inputs (2 optical + 1 coaxial)
- Subwoofer Output
1. Welke van de twee is 'de beste' (mijn lage eisen in rekening brengende)
2. Kan ik mijn XBOX360 + blu ray player via HDMI aansluiten aan de reciever (sony) ZONDER dan nog een extra optical aan te sluiten? (dus pikt de reciever het geluid van de hdmi ingang en stuurt enkel de video verder?)
3. Zijn er misschien nog alternatieven? (Max 275 euro)
Eisen: Dolby Digital Surround voor de xbox360 + bluray, Dolby Prologic surround voor de TV (belgacom tv settop box).
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 15:31 ]