Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kan antwoord niet vinden in vorige pagina's dus hopelijk hebben jullie wat tips:
Ik een een Philips 32" gekocht en gebruik Digitenne Samsung receiver, met een SMIT CAM.
Na een aantal vruchteloze pogingen (alleen Ned1, 2, 3 en West) had ik nu opeens ook een aantal andere zenders (RTL8, Veronica, Spice, ....), maar zeker niet allemaal (RTL4, 5, SBS6, ....). Omdat ik wel wat zie maar ook weer niet alles, snap ik niet wat er fout gaat. Het juiste antwoord wint een complimentje... ;)

Een bonusvraag: ik heb ondertiteling (OT) 'aan' staan in configuratie en ik dacht dat dan automatisch de OT aan zou aan (indien van toepassing bij dat programma) maar mooi niet... Ik moet iedere keer handmatig selecteren via TT en 888.

Verwijderd

Topicstarter
sorry deze post kan verwijderd worden, heb al op Digitenne gezet

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
als je alleen 1 2 en 3 ziet betekend dit dat je kaart niet geactiveerd is.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:49:
sorry deze post kan verwijderd worden, heb al op Digitenne gezet
Dit soort berichten kan je in het vervolg beter via een topicreport plaatsen (dat is dat handje links bovenin), dan worden de moderators er iets sneller op geattendeerd.

Hoe-dan-ook: deze gaat dicht. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.