Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor het eerst een telefoon met symbian systeem, een nokia e66. Voorheen windows mobile.
Ik heb 2 vragen:
- heb verkeerde email accounts ingesteld. Hoe kan ik ze verwijderen? Ik zie alleen optie wijzigen.
- wlde een harde reset doen. Ik toets #7370# in, maar er gebeurt niets. Is er een enter toets. ik heb de belknop ingedrukt, maar dat werkt niet. Via het menu kan ik wel een softreset doen, dan wordt de code 12345 gevraagd. Dat lukt wel.

groet.

john

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 09:27

E-Vix

Nu met sneeuw!

De hard reset code is *#7370#. Je bent een * vergeten. Je hoeft geen enter of iets anders er achter te tikken. Hij zal direct om je beveiligingscode (12345) vragen.
Wat betreft je email... Je moet ze kunnen verwijderen. Ik zou alleen niet weten hoe. Ik heb al ruim een jaar geen symbian telefoon meer...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 11:51:
De hard reset code is *#7370#. Je bent een * vergeten. Je hoeft geen enter of iets anders er achter te tikken. Hij zal direct om je beveiligingscode (12345) vragen.
Wat betreft je email... Je moet ze kunnen verwijderen. Ik zou alleen niet weten hoe. Ik heb al ruim een jaar geen symbian telefoon meer...
"Reset". Dat is snel. Bedankt voor de hulp.

Verwijderd

voor de email probeer eens Berichten -> instellingen -> email -> mailboxen -> C-knop