Beste mede-tweakers,
Ik gebruik sinds kort Windows Vista Ultimate x64. Tot mijn verbazing ontbreekt de "stretch" modus in CCC.
Hoe kan ik gebruikmaken van mijn 2 monitoren tijdens Anno 1404 en andere games?
Setup:
1x 1280*1024 FS
1x 1680*1050 WS
2x HD4670 (4x DVI uitgang)
Mijn WS is mijn primary screen en de FS staat links naast mijn WS.
Ik ben aan het stoeien geweest met SoftTH omdat ik verhalen las dat dit ook te gebruiken was met slechts 2 monitoren. So far so good, echter wordt Anno 1404 op mijn WS getoond en niet op mijn WS en FS.
Ik heb verschillende screenshots van de game gezien om te weten dat het mogelijk is om meerdere monitoren te gebruiken dus dan zou het probleem bij SoftTH moeten liggen of bij Vista i.c.m. stretch modus.
Kan iemand mij advies geven hoe ik bovengenoemde setup werkend kan krijgen?
Ik gebruik sinds kort Windows Vista Ultimate x64. Tot mijn verbazing ontbreekt de "stretch" modus in CCC.
Hoe kan ik gebruikmaken van mijn 2 monitoren tijdens Anno 1404 en andere games?
Setup:
1x 1280*1024 FS
1x 1680*1050 WS
2x HD4670 (4x DVI uitgang)
Mijn WS is mijn primary screen en de FS staat links naast mijn WS.
Ik ben aan het stoeien geweest met SoftTH omdat ik verhalen las dat dit ook te gebruiken was met slechts 2 monitoren. So far so good, echter wordt Anno 1404 op mijn WS getoond en niet op mijn WS en FS.
Ik heb verschillende screenshots van de game gezien om te weten dat het mogelijk is om meerdere monitoren te gebruiken dus dan zou het probleem bij SoftTH moeten liggen of bij Vista i.c.m. stretch modus.
Kan iemand mij advies geven hoe ik bovengenoemde setup werkend kan krijgen?