Wordpress Header.php vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo tweakers,

Ik heb een vraag over mijn Wordpress-site: *snip*

Op dit moment staan de items Home, Over ons en Contact / tip rechtsbovenin. Deze wil ik graag op de plek hebben waar nu Alfa Romeo staat. Hieronder is te zien dat er een PHP script is waar hij de categorieën dus bijv. Alfra Romeo daar kan laten weergeven. Deze wil ik graag ombouwen naar eentje waar dan Home, Over ons en Contact / tip komt te staan. Dit is mij alleen tot op heden nog niet gelukt.

Ook zou ik graag de banner in z'n geheel klikbaar willen hebben inplaats van nu alleen de tekst op de banner.

code:
1
*snip

[ Voor 72% gewijzigd door Creepy op 16-08-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je dan al allemaal geprobeerd? Wat was het resultaat daarvan? Nu dump je alleen een vraag + een lap code en dat is hier nu net niet de bedoeling.

Daarnaast komt het wast spammerig over als je een link naar je site toevoegd, zeker als je dat al hebt gedaan terwijl dat niks aan het topic toevoegde ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Creepy op 16-08-2009 11:18 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Ja klopt mijn excusus ik zal de url niet meer posten. Ik heb zelf niet veel kennis van PHP. Heb geprobeerd het stukje code waar de Home Over ons, en Contact / tip staan te kopiëren naar het gedeelte waar hij nu de categorieën weergeeft maar dat werkt niet.

Bij de header, heb ik vooral in de css gezocht naar classes of daar een hover staat om de gehele banner klikbaar te maken ipv alleen de tekst. Ik kan de classes wel vinden in de css maar ik kan niet vinden waar dat aangegeven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
*knip* ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Creepy op 16-08-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Mmh, bedoel je niet iets als onmouseover?

Verder lijkt de reactie van Creepy weer helemaal van toepassing op je laatste post :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Nee, als je nu de site laad en klikt op "meest populair" dan pas komt het in beeld. Als je de site opent zonder iets te doen dan blijft het leeg om een of andere reden. Als ik dan het originele header bestand terugplaats, dan laad hij wel gelijk als je de site opent 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Mastasidaz op 16-08-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik was toch vrij duidelijk geweest dacht ik zo. Je maakt en weer reclame voor je site en je dumpt een lap code zonder aan te geven wat je nu zelf al hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte. En deze keer vergeet je ook nog het gebruik van de code tags.

Het is hier geen helpdesk om snel een oplossing te scoren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.