Ik heb een control FAN programma voor mac gedownload omdat ik merkte dat me macbook zo warm begon te worden dat ik er last van kreeg op me schoot.
Nu schrok ik best wel van de temperatuur. Hij was 73 graden, terwijl ik gewoon aan het surfen was, met photoshop open.
Toen heb ik de fans op 6000 rpm gezet en is hij nu gezakt naar 48 graden. Maar zodra ik het programma sluit om me fansnelheid aan te passen loopt de temperatuur weer op. (Omdat hij blijkbaar vind dat hij zijn fans rustig moet laten draaien.
Hoe komt dit, en hoe warm wordt die van jullie?
Heeft het ermee te maken dat het 26 graden is in huis? Het is nogal een warme dag vandaag... viel me gewoon op.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik heb trouwens de Macbook Pro 15-inch 2,66Ghz 2009 versie
Nu schrok ik best wel van de temperatuur. Hij was 73 graden, terwijl ik gewoon aan het surfen was, met photoshop open.
Toen heb ik de fans op 6000 rpm gezet en is hij nu gezakt naar 48 graden. Maar zodra ik het programma sluit om me fansnelheid aan te passen loopt de temperatuur weer op. (Omdat hij blijkbaar vind dat hij zijn fans rustig moet laten draaien.
Hoe komt dit, en hoe warm wordt die van jullie?
Heeft het ermee te maken dat het 26 graden is in huis? Het is nogal een warme dag vandaag... viel me gewoon op.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik heb trouwens de Macbook Pro 15-inch 2,66Ghz 2009 versie
[ Voor 4% gewijzigd door Remko.me op 16-08-2009 00:20 ]