Doordat mijn huidige PC de geest heeft gegeven en zoals altijd financieel gezien het verkeerde moment ben ik op zoek naar een betaalbare oplossing (veel voor weinig ;-) ), maar probeer nog wel de bruikbare onderdelen te gebruiken. Heb een HTPC behuizing die ik wil houden zodat ik ben gebonden aan een mATX of mITX bordje. Een maatje van mij heeft nog een videokaart MSI Geforce 9400GT 512 Mb PCIe x16 liggen die ik zo kan krijgen.
Wat ik met mijn Pctje doe is voornamelijk ms office toepassingen, foto's bekijken, dvd kwaliteit films afspelen en internetten. Doordat de oude pc geen Hd/blueray films kon afspelen is dit nu wel een gewilde feature.
Nu is mijn vraag als ik een Asus p5kpl-am moederbordje aanschaf met een dualcore E5200 processor en 2gig DDR2 geheugen kan ik dan een film in Hd kwaliteit afspelen van mijn hdd?
Of is de videokaart van onvoldoende kwaliteit en moet ik naar een type Asus P5N7A-VM moedrbord.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Wat ik met mijn Pctje doe is voornamelijk ms office toepassingen, foto's bekijken, dvd kwaliteit films afspelen en internetten. Doordat de oude pc geen Hd/blueray films kon afspelen is dit nu wel een gewilde feature.
Nu is mijn vraag als ik een Asus p5kpl-am moederbordje aanschaf met een dualcore E5200 processor en 2gig DDR2 geheugen kan ik dan een film in Hd kwaliteit afspelen van mijn hdd?
Of is de videokaart van onvoldoende kwaliteit en moet ik naar een type Asus P5N7A-VM moedrbord.
Alvast bedankt voor jullie reacties