Toon posts:

So Speaky HDMI Media player 1TB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik heb een probleem deze week heb ik een So Speaky HDMI player 1 TB aangeschaft.
Ben geen leek met computers.
Maar ik krijg dit apparaat niet aan de praat.
Heb de YPbPr en de audio kabel in de HDD en in me TV zitten.
Nu schijn ik beeld te moeten hebben op mijn TV maar helaas geen beeld.
Heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Iemand die me kan helpen ? |:(

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:45

ErikKo

Rippie

Heb je op de TV al de verschillende bronnen geprobeerd? Vaak zit hiervoor op je afstandsbediening het knopje "Source". Ik vermoed dat de player al beeld moet geven zodra je hem aanzet, anders kun je natuurlijk niet navigeren naar je video's.

Verwijderd

Als je langs de bronnen zapt (dvd, video, enz) moet hij vanzelf in beeld komen. Bij mij althans wel.
Ander probleem: ik kan mijn So-Speaky hem enkel gebruiken op de tv met tulpkabels. Als ik een hdmi-snoer gebruik zegt-ie 'Niet ondersteund', terwijl hij de dvd-speler wel keurig herkent. Heeft iemand een idee hoe dat zit?

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07-2025
Zover ik weet kun je bij een normale TV alleen de AV-video kabel gebruiken.
Dus aan de ene kant het kleine (koptelefoon) stekkertje en aan de andere kant
de 3 cinch stekkertjes. Deze kun je als je TV dit ondersteunt rechtstreeks in je tv
steken. eventueel kun je ook nog een scart verloop stekker gebruiken. zit overigens niet
standaard in de verpakking. Let wel op. De kleine stekker moet wel helemaal in de player
worden gedrukt. Dus je moet geen metaal van het plugje meer zien.

En de HDMI kabel kun je alleen gebruiken als je TV ook een HDMI ingang heeft.
Dus niet via een scart verloop of iets dergelijks, want dat zal niet werken.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Verwijderd

als je de So-Speaky op de tv aansluit en wilt gebruiken dient de usb kabel er niet in te zitten.
Zolang de usb kabel erin zit werkt hij enkel als externe HD.

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met de So Speaky HDMI Media Player. Als ik het apparaat aansluit op mijn TV dan zie ik geen mappenstuctuur, maar alleen root HD 000/000. Wie weet de oplossing?
Pagina: 1