• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:30
Ik ben van plan om een moederbord te kopen met een x58 chipset erop. Nu twijfel ik tussen een gigabyte en een asus moederbord: asus P6T Deluxe V2 of een gigabyte GA-EX58-UD4P. Ik koop er een I7 975 processor bij. Welk moederbord clokt het beste over?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dit kan je best zelf opzoeken op internet.. een beetje inspanning is niet verkeerd.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Zoek een beetje op het internet inderdaad, als je een dergelijke CPU koopt met de intensie te gaan overclocken is het wellicht slimmer om een EVGA Classified te nemen, clockt toch een stuk beter over dan de P6T en Gigabytebordjes.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik denk dat je bij beide niet gelimiteerd zal worden door de bclock, al helemaal niet op lucht.
Maar wat hierboven zegt, even googlen, beetje rondkijken op fora wat ze zoal kopen, evt. extra's en noem maar op.

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:30
de EVGA Classified wordt me iets te duur. het wordt een asus of een gigabyte. Welke clokt het beste over?

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Zoals eerder gezegt, ga googlen, zoek op reviews van beide moederborden en ga vergelijken?

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Doe jezelf een lol en koop en i7 950 of i7 960 voor 3-400 minder en zoek een goed bord en niet de goedkoopste.
Wil je toch persé een goed/goedkoop bord, .....de "asus rampage II gene"

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:27
Ja, hiervoor is google inderdaad het aangewezen medium. Gewoon zoeken naar reviews.
Verder zou ik je toch willen aanraden om in het vervolg iets meer aandacht aan je topicstart te geven en even wat verder rondkijken voordat je een topic start.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.