Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Nokia 6300 (netwerk KPN). Sinds kort gebeurt het me geregeld dat een SMS met de melding dat ik een oproep heb gemist maar terug blijft komen, ook na het wissen van deze SMS. Als ik de SMS wis dan ben ik er bijna zeker van dat deze binnen een half uur weer binnenkomt. Erg irritant allemaal.

Heb contact gehad met KPN en zij gaven mij aan dat dit voor kan komen icm Nokia. De oplossing zou zijn dat ik mij SIM kaart uit mijn toestel moet halen en deze moet plaatsen in een ander toestel (bij voorkeur geen Nokia). Als ik op dit toestel dan ook de SMS ontvang en deze daar wis, dan is het opgelost.
Eén keer was niet zo erg, maar dit probleem blijft maar voorkomen.

Is er iemand die weet wat er precies aan de hand is en hoe dit structureel op te lossen?

Dank!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nogmaals KPN bellen en er op aandringen dat je een nieuwe SIMkaart wil, anders kom je hier niet vanaf.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb dit ook gehad met Hi dan mijn nokia, ik heb dat sms ontvangen na gemiste oproep uitgeschakeld en nu heb ik nergens last meer van. Als je belt naar 12337 schakel je dat smsje na gemiste oproep uit, dit is teminste zo bij Hi, maar aangezien dat meestal 1 pot nat is met KPN werkt het denk ik ook wel voor jou, als je het toch daarna nog wil schakel je het na dag weer in ofzo, maar dan krijg je waarschijnlijk niet meer die oude waar je nu last van hebt.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• BelgianEvo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-12-2021
Dit heb ik ook gehad bij Mobistar en een Nokia 6131 ....

Om de één of andere reden zend je gsm geen "afleverrapportje" terug naar de provider waardoor die niet weet of jij die sms hebt ontvangen en daarom word hij onherhaaldelijk teruggestuurd.

Dit was bij mij toch de reden.
Als ik dan mijn simkaart even in een andere gsm stak en het sms liet toekomen dan was het opgelost.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vermoed dat het probleem uit 2009 inmiddels is opgelost, maar toch bedankt :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.