FLIR probleem met IE7 en Opera

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Ik heb een raar probleempje. Ik heb FLIR al in verschillende websites gebruikt en dit ging meestal zonder veel problemen.

Nu moet ik voor de website (www.fusemedia01.be) de titels en knoppen in een speciaal lettertype plaatsen, hiervoor gebruik ik natuurlijk FLIR, maar het lettertype wordt dus niet omgezet in IE7 en Opera en ik weet dus totaal niet waar het aan ligt.

Ik heb de cache directory al eens volledig verwijderd (vermits dit meestal het probleem oploste), m'n eigen cache verwijderd, in de CSS zitten zoek en nog een hoop dingen, maar niks lijkt te helpen.

Het meest vreemde is dat ik exact dezelfde code gebruik voor m'n eigen website (www.webtrix.be) en hier werkt het dan weer wel. Iemand enig idee hoe'k het kan oplossen?

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:29
Werkt hier anders prima in Opera (10). In IE7-emulatie in IE8 werkt het inderdaad niet, in "gewoon" IE8 wel.
Met welke Opera versie test je?

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
ZanderZ schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:16:
Werkt hier anders prima in Opera (10). In IE7-emulatie in IE8 werkt het inderdaad niet, in "gewoon" IE8 wel.
Met welke Opera versie test je?
Ik gebruik Opera: 9.64 (ik heb voor updates gechecked, en hij zegt dat er geen zijn :s)

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600