Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tele2] verbinding vebreekt

Pagina: 1
Acties:

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 19:30

ricjuh

Make each day your masterpiece

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de laatste tijd echt flink problemen met tele2 internet. Om de zoveel tijd valt de verbinding gewoon uit..

Dit is dus uitermate irritant wanneer je op ventrilo zit en opeens disconnect en weer connect en weer disconnect en weer naar 10 sec connect..

Zo gaat het dus vaker op een avond..

Ik gister dus maar Windows 7 RC geinstalleerd.. Nu is het probleem nog erger..
Ik ga driver van Nvidia downloaden 94Mb.. Bij 66Mb fout melding.. Kan serverbron niet lezen.. Heb modem gereset, uitgetrokken.. Andere PC uitgetrokken.. Wlan uitgeschakeld.. Maar niks helpt..

Andere PC wat via kabel is aangesloten heeft er btw ook last van..

Tele2 zegt dat ze geen fouten kunnen vinden..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• maka
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04-2021
Ik heb precies hetzelfde probleem... en heb ook tele2... Is al geruime tijd aan de gang bij mij

• ricjuh

ricjuh

Topicstarter
niemand die hier een oplossing voor heeft ?

• chrdekker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 18:30
Interessant dat meer mensen hier last van hebben! Ik heb er zelf ook al een tijd (2 maanden ongeveer) last van.
Enn paar keer per kwartier valt de verbinding even een tel weg. Vooral irritant bij het online gamen op de PS3 (verbinding verbreekt) en het kijken van tv (stotterend beeld).

Ik heb alleen nog geen tijd kunnen vinden om tele2 hierover te bellen.
Heeft iemand dat al wel gedaan. En al verder gekomen dan de eerste lijns "trek de stekker van de modem er 30 seconden uit en bel ons even terug" medewerker?

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 12:46

RammY

Dát!

Sorry.. mijn glazen bol is defect...

Allemaal leuk een aardig dat gal spuwen over een verbinding.. maar misschien even handig om even te vermelden hoe je verbinding maakt?
- Draadloos of bedraad....
- Zit er nog apparatuur tussen je pc en modem....
- Hoe is het aangesloten (je modem)....
- Etc..

Zowiezo zegt dat haperende tv beeld niks aangezien dat gewoon een fout pakketje kan zijn of brakke decoder.

Deze advertentieplaats is te huur!

• ricjuh

ricjuh

Topicstarter
Mijn pc is rechstreeks aangesloten op het modem van tele2 via een utp kabel..

Ik maak gebruik van de onboard lan aansluiting van mijn msi P35 neo2

En de andere pc die ook via kabel op de 2e poort zit heeft hetzelfde probleem..

• chrdekker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 18:30
RammY schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:06:
Sorry.. mijn glazen bol is defect...

Allemaal leuk een aardig dat gal spuwen over een verbinding.. maar misschien even handig om even te vermelden hoe je verbinding maakt?
- Draadloos of bedraad....
- Zit er nog apparatuur tussen je pc en modem....
- Hoe is het aangesloten (je modem)....
- Etc..

Zowiezo zegt dat haperende tv beeld niks aangezien dat gewoon een fout pakketje kan zijn of brakke decoder.
Volgens mij valt het gal spuwen wel mee, er wordt alleen geconstateerd dat een probleem bij meer mensen voorkomt sinds kort. (en je glazen bol behoeft misschien alleen maar een oppoets beurt. Volgens mij valt het met de 'domheid' van onze meldingen wel mee, toch?)

OT: alle aparatuur is direct op de modem bedraad aangesloten zonder andere apparatuur ertussen.
Wat betreft de decoder, ik heb er 2 in huis en beide decoders hebben hetzelfde probleem.
Pagina: 1