Ik zit volledig met mijn handen in het haar ik heb namelijk al geruime tijd last van super traag internet op mijn apple computers ( mac mini, macbook air) af en toe haal ik een betere snelheid maar dat is niet van lange duur ik heb bijna alles geprobeerd wat er aan gedaan worden zoals open dns servers en dergelijke ik heb mijn routers allemaal voorzien van nieuwe firmware, ik heb iedere router afzonderlijk getest met hetzelfde resultaat. ook op de pc's gaat internet niet lekker al is het wel beter dan op de macs
heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn
ik maak gebruik van een philips router gekregen van de internet provider en een airport express die laatste word aangesloten op een niet draadloze router zodat een pc rechtstreeks via ethernet verbonden wordt met internet alleen op deze computer werkt het internet naar behoren.
heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn
ik maak gebruik van een philips router gekregen van de internet provider en een airport express die laatste word aangesloten op een niet draadloze router zodat een pc rechtstreeks via ethernet verbonden wordt met internet alleen op deze computer werkt het internet naar behoren.