Hoe krijg ik mijn Samsung NC10 uit de slaapstand?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te typen in Word, raakte per ongeluk een toetsencombinatie aan en hij ging hup in de slaapstand; dat nam een minuut in beslag. En nu krijg ik hem helemaal niet meer aan. Ik heb al 4 sec op de aan/uit knop gedrukt - er gebeurt niks.
Wie kan mij helpen? Ik zit in Afrika met dit ding, al mijn werk staat er op, had nooit verwacht dat dit met een Samsung zou gebeuren. Ik kan hem heel moeilijk naar NL sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-09 02:23
haal de accu eruit en probeer opniew op te starten
anders probeer de laptop met accu eruit en voeding erin optestarten

[ Voor 73% gewijzigd door encryped op 15-08-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
De 'Fn' toets kan ook wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:13
Fn + Functietoets (eentje met een maantje erop misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
geen backup op een usb stick?

Anders de powerknop 10 seconden inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

accu en stekker dr uit, stekker dr in, powerknop indrukken, accu dr in, klaar (iig zo zou het moeten werken..)
zolang de laptop weer reboot, enige is dat je waarschijnlijk het laatste ongesavede kwijt bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen hartstikke bedankt voor de snelle antwoorden! Ik heb alles geprobeerd, niets werkte. Toch maar even checken of de voedingskabels wel goed zijn verbonden ... Bleek ik het minuscule stekkertje eruit getrokken te hebben (heb niet genoeg stekkerdozen hier en dacht dat ik de radio eruit haalde). Ik had dus al die tijd op de batterij zitten werken en die was gewoon leeg. Vreemd dat hij me niet waarschuwde dat de batterij leeg was. Ik had inderdaad een backup op USB stick maar niet helemaal compleet. Toen hij aan ging, waren alle programma's open, precies bij waar ik was gebleven. Wat een geweldig ding. Dit was een goede les voor me, voortaan elke dag een backup maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:42
Backups moet je sowieso regelmatig doen. Wat echter belangrijker is is om constant gewoon op te slaan. Dan ben je je gegevens op de computer zelf niet kwijt als hij vast loopt bv. Even de ctrl+s combo indrukken kost weinig werk, maar kan veel ellende al voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:10

F.West98

Alweer 16 jaar hier

of F12 > Enter

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1