Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LAN en Hamachi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Gisteravond wou ik met 2 vrienden het spel Silent Hunter 4 spelen maar de server lag eruit. Nu hebben we het via Hamachi geprobeerd, maar er was een probleem. Indien ik een spel hoste kon hij wel meedoen maar zijn vriend niet, maar als hij er een hoste was het spel niet te zien. Hij moet perse hosten want hij en zijn vriend zitten op een LAN en dan was de bedoeling dat ik via Hamachi mee kon doen.
Via internet, de ubi-server, lukt het wel altijd, dan kan hij een game hosten en kunnen we met z'n drieen spelen.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 21:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:17:
Beste,

Gisteravond wou ik met 2 vrienden het spel Silent Hunter 4 spelen maar de server lag eruit. Nu hebben we het via Hamachi geprobeerd, maar er was een probleem. Indien ik een spel hoste kon hij wel meedoen maar zijn vriend niet, maar als hij er een hoste was het spel niet te zien. Hij moet perse hosten want hij en zijn vriend zitten op een LAN en dan was de bedoeling dat ik via Hamachi mee kon doen.
Via internet, de ubi-server, lukt het wel altijd, dan kan hij een game hosten en kunnen we met z'n drieen spelen.
Om het goed werkend te krijgen moeten jullie alle 3 op hamachi zitten. Zorg ervoor dat de netwerkkaart als eerste netwerkkaart instelt is en zet de interfacematric van de hamachi lan kaart op 10. Dan zal het waarschijnlijk zonder problemen doen.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

Ik wil niks zeggen hoor,

draai je soms met cracks, ik heb het al meermaals gehoord dat daar het probleem dan ligt.

2 verschillende cracks = problemen

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reakties.
1) Ik moet effe uitzoeken hoe ik de netwerkkaart als eerste zet en dat van die interface matrix ook.
2) Ik moet eerlijk toegeven dat zij een gekraakte versie hebben, ikzelf heb het programma gekocht.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 21:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:30:
Bedankt voor de snelle reakties.
1) Ik moet effe uitzoeken hoe ik de netwerkkaart als eerste zet en dat van die interface matrix ook.
2) Ik moet eerlijk toegeven dat zij een gekraakte versie hebben, ikzelf heb het programma gekocht.
Hier staat alles beschreven. http://logmeinwiki.com/wiki/Hamachi:Gaming_over_Hamachi.

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Vaak kan je het best hamachi 1.0.1.5 gebruiken in combinatie met COH Server Tool. (is het verstandig dat iedereen dezelfde hamachi versie heeft + de tool gebruikt) Zoals THE_FIREFOX al zei kan je even het best de guide lezen. Ook is het vaak verstandiger dat XP user's hosten tegenover Vista users.

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb nog steeds niks kunnen testen, want gisteravond konden die twee gasten niet. Zodra ik meer weet of als het gelukt is laat ik het weten. Ook nog interessant om te vernemen dat ondanks punt 8 in de basic guide xp toch beter kan hosten. Ikzelf heb vista home premium, de host xp-pro en de derde ook vista home premium.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond nog een uur geprobeert zonder succes. Vandaag is het echter gelukt;
1) Hamachi boven aan de lijst zetten (zie gaming over hamachi)
2) Hamachi als openbaar netwerk
3) Alle pc's dezelfde werkgroep
4) De interface-matrix van het tcp/ipv4 op 1

Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1