Verkeerde titel in Amerikaanse regering steunt miljoenenboet

Pagina: 1
Acties:

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
nieuws: Amerikaanse regering steunt miljoenenboete voor filesharing

amerikaanse regering steunt miljoenenboete
De argumenten die de regering hanteert zijn dezelfde als in de zaak-Tenenbaum: het gaat hier niet om een boete, maar om een schadevergoeding
Het is dus geen boete, maar een claim. Een boete wordt opgelegd door, en gaat naar een overheid, een schadeclaim door een private partij, waarvan hier sprake is.

Ook steunt de overheid de claim niet, ze geven aan dat deze niet ongrondwetmatig is in hun opinie. uit mijn eigen post onder het artikel;
De regering 'steunt' de "schadevergoeding" ook niet. De regering is tot de conclusie gekomen dat hij niet ongrondwettig is. Dat is iets heel anders dan iets steunen, wat inhoudt dat hij in dit specifieke geval toegepast dient te worden.
Misschien dat het teveel gemiereneuk is, maar het viel me op dat het artikel wat inhoudt dus redelijk verschilt van de inhoud van het bericht... Kan me dus vergissen, maar wou het toch even laten weten :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Strikt genomen heb je gelijk, maar koppen moeten nu eenmaal kort en kernachtig zijn, zodat niet alle finesses van de zaak erin uitgelegd kunnen worden. Daardoor zijn ze wel eens niet helemaal accuraat.