Defecte mini displayport>DVI adapter?

Pagina: 1
Acties:

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn mini displayport>DVI adapter.
Gister werkte hij gewoon zoals het hoort, toen heb ik savonds mn macbook in slaapstand gezet en vanmorgen bij het opstarten ging mijn externe scherm niet aan.

Wat heb ik geprobeerd om het te laten werken:
Alle kabels nagekeken en opnieuw aangesloten.(werkt niet)(mn ps3 werkt wel op dezelfde kabels)
een andere monitor op de DVI adapter aangesloten (werkt niet)
Reboot met alle stekkers eruit en als ie is opgestart er weer in doen(werkt niet)

Hij werkt dus nogsteeds niet, ik heb lopen googelen, daar zijn wel meer mensen met een soortgelijk probleem maar ik heb nog geen werkende oplossingen gezien.

Wat wel werkt ik mijn mini displayport>VGA adapter gebruiken, maar dan is de beeld kwaliteit een stuk lager, dus dat is alleen een tijdelijke oplossing.

Het gaat dus om een mini displayport>DVI adapter, een HP 2309m monitor en een macbook unibody(13inch)

Weet iemand een oplossing? of moet ik met mn adapter/macbook terug naar de winkel?

Edit:
Pram en nvram reset helpen niet, en leopard reinstall ookniet...

[ Voor 3% gewijzigd door Phyth0n op 15-08-2009 19:31 ]

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:25
kickje

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:32
als mini displayport>DVI niet werkt maar wel mini displayport>VGA denk ik dat de adaptor gewoon stuk is.

Je zou het eens kunnen testen op een andere mac om te kijken of het echt wel stuk is of niet.