Na wat speurwerk ben ik de HP Pavilion DV7-210 tegen gekomen als goede vervanger van mijn huidige laptop. Concreet mijn vraag aan jullie is of er mensen zijn met ervaringen met het laptop systeem, of dat er mensen zijn welke de specs willen beoordelen op basis van mijn wensen.
Mijn eisen waren waar de laptop aan moest voldoen zijn:
- Hij moest beschikken over het bekende concept 2 cores en 2 processoren
- HD beelden afspelen op de laptop middels hdmi op mijn tv mag geen problemen opleveren. HD geluid vond ik geen vereiste. Blueray is ook niet nodig, daar omdat de meeste afspeel bestanden niet op een rond medium zullen staan! (A)
- De laptop mocht niet de kwaliteit van een Packerd Bell, Emachine, Acer, etc hebben.
- Windows Vista Premium of + ivm gratis upgrade W7.
Aan de hand van deze wensen ben ik op het volgende gekomen: HP DV7-2140
De globale specs:
Processor/type: AMD Athlon™ X2 dual-core processor voor notebook pc's QL-65 2,10 GHz, Level 2 cache 1 MB
Standaard geheugen: 4096 MB
Weergaveresolutie: 1600 x 900
Naam grafisch subsysteem: ATI Mobility Radeon HD 4530
Video RAM: Totaal tot 1790 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3
Daarnaast zag ik de aantrekkelijke specs van de hdd grote, bluetooth, wireless netwerk N.
Volledige specs op: de Harde P* site.
Ik lees jullie gedachten erover wel.
Mijn eisen waren waar de laptop aan moest voldoen zijn:
- Hij moest beschikken over het bekende concept 2 cores en 2 processoren
- HD beelden afspelen op de laptop middels hdmi op mijn tv mag geen problemen opleveren. HD geluid vond ik geen vereiste. Blueray is ook niet nodig, daar omdat de meeste afspeel bestanden niet op een rond medium zullen staan! (A)
- De laptop mocht niet de kwaliteit van een Packerd Bell, Emachine, Acer, etc hebben.
- Windows Vista Premium of + ivm gratis upgrade W7.
Aan de hand van deze wensen ben ik op het volgende gekomen: HP DV7-2140
De globale specs:
Processor/type: AMD Athlon™ X2 dual-core processor voor notebook pc's QL-65 2,10 GHz, Level 2 cache 1 MB
Standaard geheugen: 4096 MB
Weergaveresolutie: 1600 x 900
Naam grafisch subsysteem: ATI Mobility Radeon HD 4530
Video RAM: Totaal tot 1790 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3
Daarnaast zag ik de aantrekkelijke specs van de hdd grote, bluetooth, wireless netwerk N.
Volledige specs op: de Harde P* site.
Ik lees jullie gedachten erover wel.