Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

inkt patronen herkent me canon mp540 niet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een tijdje geleden een printer gekocht een canon mp540 ....waar ik best tevreden mee ben.
Ik print best wel veel waardoor mijn inkt vaak op is.

Dus ging ik kijken voor goedkope inktpatronen. En die heb ik gevonden.
maar toen ik mijn inktpatronen ging vervangen. Herkende mijn printer de inktpatronen niet.
Ik heb het oranje dopje eraf gehaald en aan de voor kant het stripje eraf getrokken.

Toen heb ik een paar keer die inktpatroon erin en eruit gehaald maar herkende mijn inktpatronen dus niet.
wel balen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? mischien software matig of hardware?

graag een reaktie...
alvast bedankt...

groetjes,
michael

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Dit is een risico wat je volgen mij nou eenmaal loopt als je goedkope no-name prut haalt. Je zou terug kunnen gaan naar de winkelier met de mededeling dat ze niet werken. Ondeugdelijk product, geld terugvragen en gewone canon refills halen.

HENG HENG

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Jouw generische inktpatronen zullen hoogstwaarschijnlijk niet met de meest recente chip uitgerust zijn.

Wanneer ik voor mijn Epson uit de UK generische inktpatronen bestel (aan 1/3 van de prijs), dan moet ik steeds checken of er bijstaat dat ze de laatste chip hebben en met printermodellen van een bepaalde leeftijd compatibel zijn.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder