Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsnavigatie op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Devvers,

Ik lees tweakers zoals mijn mail en betrap me er op dat ik vaak op j en k zit te rammen om naar het volgende artikel te gaan (zoals in gmail) Is het niet handig zoiets ook op de frontpage van tweakers.net te bouwen? (voordat iemand gaat roepen dat er een rss-reader is die dat kan: rss gebruik ik niet)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Het forum ondersteund wel al een aantal accesskeys welke je kan instellen in je voorkeuren, dat werkt dan echter weer met een accelerator key. Ik denk echter niet dat de behoefte daaraan voor de frontpage erg groot is.

Het mappen van gewone keys zonder accelerator lijkt me niet praktisch; ten eerste is het non-standaard behaviour (dat het handig is in gmail wil niet zeggen dat het ook handig is op elke willekeurige website, noch dat mensen het daar verwachten), en ten tweede moet je het dan weer op allerlei plekken waar je tekst kan invoeren gaan onderdrukken wat het lastig te implementeren maakt.

Intentionally left blank

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:14:
Het forum ondersteund wel al een aantal accesskeys welke je kan instellen in je voorkeuren, dat werkt dan echter weer met een accelerator key. Ik denk echter niet dat de behoefte daaraan voor de frontpage erg groot is.
Ik zou het handig vinden als dezelfde accelerator keys die op het forum werken ook op de frontpage werken. Alleen dat werkt dan waarschijnlijk toch niet in firefox omdat ze daar alleen werken als de link waarop ze gezet zijn zichtbaar is, zoals de posthistory :/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:16:
[...]

Ik zou het handig vinden als dezelfde accelerator keys die op het forum werken ook op de frontpage werken. Alleen dat werkt dan waarschijnlijk toch niet in firefox omdat ze daar alleen werken als de link waarop ze gezet zijn zichtbaar is, zoals de posthistory :/
Dat laatste is gefixed in Firefox 3.5 hoor (zie https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=419059)

Intentionally left blank

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

8)7

moest ik natuurlijk wel die accelerator key terug zetten in mijn prefs :X |:(