Error in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Om te beginnen ben ik geen Java of HTML expert, daarom ook deze topic in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik krijg in IE een error waardoor ik een submit button niet kan gebruiken, wanneer er op geklikt wordt gebeurd er helemaal niets. Dit probleem speelt zich niet af in andere webbrowsers zoals FF.

De error is:
Webpage error details

Line: 155
Char: 51
Code: 0
Ik zal ook maar gelijk het gedeelte van de broncode hier plaatsen, is wel net zo handig lijkt me.

code:
1
if (cbDefaultFieldbackgroundColor === undefined) cbDefaultFieldbackgroundColor = ((me['username'].style.getPropertyValue) ? me['username'].style.getPropertyValue("backgroundColor") : me['username'].style.backgroundColor);

Mijn dank zal groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Wat verwacht je dat er in me['username'] zit? De fout zit zo te zien niet in welke handeling je uitvoert op het object, maar in het selecteren van het object. Heb je daar ook code van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft ook geen Java expert te zijn hiervoor, het is namelijk Javascript... Verder is wat meer relevante code wel handig, waar wordt bijvoorbeeld de variabele "me" aangemaakt en waar zou "username" er in gezet moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Aangezien dit over Javascript gaat hoort het bij de buren in Webdesign, Markup & Clientside Scripting. ( Zie ( Waar hoort mijn topic? )

Echter is dit gewoon simpel debug werk ( Tips bij debuggen ). Je foutmelding is duidelijk genoeg om zelf de fout te snappen.

username.style is blijkbaar null, en toch probeer je er een property van op te vragen.

Deze gaat dus op slot, als je zelf gedebugged hebt, en toch tegen problemen aan blijft lopen kun je in WEB een nieuw topic openen, maar lees dan wel even het beleid door, anders zit je topic zo weer op slot.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.