[Retro] The eYe - De adventuregame van de band Queen

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/davidtaylor1960/Queen-The-Eye-213098.jpg

In 1998 is deze game uitgebracht op 6 cd's met een hoop muziek van queen.

Aangezien ik net uit Londen terugben en de musical op West End heb gezien, ben ik geïnteresseerd geraakt en ben ik gaan zoeken. Ik zou heel graag deze game uitproberen, maar de resultaten die ik heb gevonden zijn enkele lege torrents (0 seeders, 0 leechers), welke al zeldzaam van zich zijn. Ook tweedehands heb ik het spel alleen kunnen vinden voor boven de €60, wat een beetje te gek is voor iets te proberen.

Nu herinner ik mij dat de grootste community die dit soort 'rariteiten' en zeldzaamheden die ik ken hier is, namelijk tweakers.net, vandaar mijn vraag: Kent iemand nog deze eeuwenoude game, ervaring ermee of heb je zelfs de cd's nog liggen? Post ze alsjeblief hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 17:21
Wow, nooit verwacht er nog iets van te horen!
Ben zelf ook naar de musical geweest, en opzich het verhaal van The Eye lijkt op de musical.

Het is een van mijn lievelingsspellen. In die tijd had mijn vader voor 100 gulden de box gekocht.
Alleen draait hij niet meer op XP :(. Jammer want wil hem wel eens helemaal uitspelen.

Een van de tips als je het origineel hebt, de CD's zijn ook audio-CD's; staan alle instrumentale nummers op van de nummers die ook in het spel gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 17:57

PromoX

Flying solo

Ervaringen zijn er voldoende te vinden door met de search. Wat dan overblijft is een soort van warez request. Aangezien dat iets is dat niet op GoT thuishoort sluit ik dit topic.

Succes met je zoektocht naar de game :).

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.