Heb deze camera voor een maand gehad en ruim 1200 foto's ermee gemaakt (ik zal kijken of ik op korte termijn enkele online kan zetten, heb de vakantie foto's nog niet bekeken). Helaas op vakantie ook weer kwijtgeraakt...
Maargoed, voldoende ervaring dus!
Uiterlijk
Camera oogt zéér modern, iedereen (geen uitzonderingen!) die de camera zag was er gelijk weg van. Vooral de vrouwen konden deze schattige (maar ook zeker stoere!) wel waarderen!

Qua design zit het dus wel goed.
De camera is enorm klein en past gemakkelijk in je broek of borstzak zodat je hem altijd bij je kan hebben. De knoppen en het scherm zijn ook allemaal flush met de roest vrij stalen (dacht ik) behuizing zodat er niks kan blijven hangen als je hem in je zak stopt. Deze behuizing is overigens erg fijn, de afwerking is namelijk een beetje mat waardoor je veel grip hebt! Omdat het roest vrij staal is, is de behuizing ook erg degelijk.
Let overigens wel op, de knoppen zijn, vanwege het formaat van de camera. ook redelijk klein. Iemand met lompe vingers zal moeite hebben om de camera te bedienen (behalve de sluiterknop dan). Met normale vingers is het goed te doen na wat wennen. Het zoom 'schuifje' is overigens erg fijn!
edit: al heb ik hem maar een maand kunnen gebruiken, wat mij betreft is de zwarte finish erg duurzaam. Zwart vind ik ook de mooiste kleur, maakt deze camera erg stoer!
Foto's en instellingen
Allereerst het menu/de instellingen: Geweldig! Ik vind de menu's erg fijn werken en alles is lekker duidelijk en overzichtelijk. Echt een groot pluspunt. Basis foto opties zijn gemakkelijk op het scherm te toveren en de opties die je niet vaak zult veranderen staan echt in het menu.
Foto's terugkijken gaat ENORM snel en dankzij de ingebouwde structuur is het ook heel makkelijk een foto terug te vinden op de camera, zelfs met 1200 foto's erop!
Foto's maken kan met de AUTO stand of met handmatige instellingen. Persoonlijk vind ik foto's op handmatig wat warmer en mooier, maar de AUTO stand werkt prima wanneer je wat lui bent
De macro functie van deze camera vind ik persoonlijk erg goed, in de AUTO stand herkend de camera zelfs automatisch macro foto's.
Conclusie
Jammer dat ik de camera kwijt ben geraakt, is een perfect ding om mee te nemen dankzij het formaat en is gewoon leuk om mee te spelen! Ik hoop snel geld van de verzekering te ontvangen voor een nieuwe!
edit: foto's!
macro kaartje
macro kaartje cut out 100%
macro kaartje speciale kleur modus
macro telefoon
macro telefoon cut out 100%
meisje in rood
fan
waterval
croco
[
Voor 15% gewijzigd door