[Feat]Meer forumopties in tracker

Pagina: 1
Acties:

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik merk dat ik de tracker veel gebruik voor nieuwsberichten, redactieblogs, .plans en tweakblogs. Het auto-updaten werkt namelijk super fijn :)

Maar eigenlijk lees ik voornamelijk het forum. Omdat ik vind dat er teveel rotzooi wordt gepost "leef" ik altijd vanuit MyReact, waar ik de nieuwste bookmarks en post history heb staan. Daardoor blijft mijn overzicht beperkt tot alles waarin ik reageer of waarin ik een bookmark heb gezet.

Echter gebruikt de tracker alleen de active topics list, iets wat ik eigenlijk nauwelijks gebruik. Is het mogelijk om de tracker uit te breiden met een post history blok? Dan kan ik vanuit heel de T.net portal (nieuws, plans, forum etc) alle dingen bijhouden die ik graag wil lezen. Een welkome uitbreiding lijkt me :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Via RSS en 'Custom RSS trackers' kun je je myreact ook toevoegen. Het enige probleem daarvan is dat de gedeeltes waar je ingelogd voor moet zijn niet te zien zijn, zoals SG en HK.

☻/
/▌
/ \

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kixtart schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:36:
Via RSS en 'Custom RSS trackers' kun je je myreact ook toevoegen. Het enige probleem daarvan is dat de gedeeltes waar je ingelogd voor moet zijn niet te zien zijn, zoals SG en HK.
Dat is alleen als je de publieke RSS feeds gebruikt. Want in de RSS feeds waar je een "FeedID" bij hebt staat gewoon alles waar je rechten toe hebt als het goed is.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kixtart schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:36:
Is je feedid dan niet gelinked aan je sessie-id?

[ Voor 75% gewijzigd door BtM909 op 14-08-2009 15:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het zou moeten werken (crisp in "[Feat] Tracker uitbreiding"), maar het klopt bij mij nog niet. Misschien weet ik het trouwens, want eerder was het ook zo (in mijn Rss Reader) als je uitgelogd bent geweest de FeedID ook niet meer klopt. Helemaal vergeten dat dit het kan zijn :P

edit:
Fixed :+

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 14-08-2009 15:46 ]

☻/
/▌
/ \

• mithras
  • Niet online
Mm, daar had ik nog niet aan gedacht. Het gaat ook om SG en A61 topics die ik wil blijven volgen, maar de post history rss als ik ben ingelogd heeft een feed-id die ervoor zorgt dat ik de topics ook kan lezen. Dus alles is nu zoals ik wil ;)

Bedankt voor het wijzen op deze (mij nog onbekende) feature in de karmastore :)

/edit: ik zie alleen dat de refreshtijd niet in te stellen valt? Is dat expres gedaan omdat de rss feed door T.net nog geparsed moet worden of zijn daar andere redenen voor (het lijkt me dat zoiets ook helemaal client side moet kunnen)?

[ Voor 27% gewijzigd door mithras op 14-08-2009 15:50 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

RSS wordt sowieso maar eens in de 10 minuten gerefreshed, dus auto-refreshopties onder de 10 minuten zijn weinig zinvol ;)

Intentionally left blank

• mithras
  • Niet online
crisp schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:52:
RSS wordt sowieso maar eens in de 10 minuten gerefreshed, dus auto-refreshopties onder de 10 minuten zijn weinig zinvol ;)
Mm, dat is natuurlijk ook weer waar.....

Is het dan geen idee om toch bovenstaand feature-request te implementeren? Er is al eerder vraag naar geweest (zie Kixtart's topic). Het T.net nieuws en de active topics zijn ook via RSS te bekijken, maar die kunnen wel "onderhands" updaten en kunnen dus sneller nieuwe items laten zien dan de post history via een custum rss :)
Pagina: 1