Ik heb hier een nieuwe laptop voor mijn pa. Vista er afgemikt, Windows XP erop gezet, alle drivertjes geinstalleerd, updates, virusscanner, office geinstalleerd. Ding loopt nu als een tierelier.
Dit wil ik zo houden, dus ik denk, ik maak een image van de C-schijf. Dit heb ik met TrueImage 12 gedaan, netjes gesplit in chunks van 900 MB (ik wil het op een standaard DVD'tje fikken).
Nu kan ik met TrueImage een bootable DVD maken (met Recue Media Builder), maar hoe krijg ik nu de image (van 2,5 GB) er bij?
Ik heb al een ISO gemaakt, met ISO-buster de bootimage eruit gehaald, en vervolgens met Nero 6 een nieuwe DVD samengesteld.
Probleem: als ik dan van deze DVD ga booten, post hij het volgende:
Starting Acronis Loader...
Boot failed, press any key...
Ik heb het gevoel dat Nero de bootdisk.img van IsoBuster niet helemaal snapt (of de ISO zit complexer in elkaar dan ik denk)
Van de originele ISO-file (en DVD kan ik wel booten)
Dit wil ik zo houden, dus ik denk, ik maak een image van de C-schijf. Dit heb ik met TrueImage 12 gedaan, netjes gesplit in chunks van 900 MB (ik wil het op een standaard DVD'tje fikken).
Nu kan ik met TrueImage een bootable DVD maken (met Recue Media Builder), maar hoe krijg ik nu de image (van 2,5 GB) er bij?
Ik heb al een ISO gemaakt, met ISO-buster de bootimage eruit gehaald, en vervolgens met Nero 6 een nieuwe DVD samengesteld.
Probleem: als ik dan van deze DVD ga booten, post hij het volgende:
Starting Acronis Loader...
Boot failed, press any key...
Ik heb het gevoel dat Nero de bootdisk.img van IsoBuster niet helemaal snapt (of de ISO zit complexer in elkaar dan ik denk)
Van de originele ISO-file (en DVD kan ik wel booten)
[ Voor 3% gewijzigd door Witte op 14-08-2009 14:39 ]
Houdoe