Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb maandag een HP w2558hc bij www.databyte.nl besteld (+ pixelgarantie). Deze heb ik gister
binnen gekregen. Pakket zag er vrij onbeschadigd uit, een paar deukjes erin voorderest niets.

Bij het uitpakken van de monitor kwam ik erachter dat er 2 krassen op de linkerkant van het frame
van de monitor zaten. Het viel me ook op, dat er geen plastic bescherm folie aan de kant van het bekraste
frame aanwezig was.

Dus ik gemailed naar databyte, en het uitgelegd. Het mailtje dat ik vervolgens van databyte had ontvangen;

Dit is niet zo mooi dat er 2 krasjes opzitten, ik wil u adviseren om contact op te nemen met HP 0900-2020165 om dan gelijk via de fabrikant de RMA te starten (dit is voor u een stukje sneller).

Mocht u nu toch willen dat wij heel de RMA regelen dan mag u mij hierover een mailtje terug sturen en dan pakken wij het verder op.

Nu is mijn vraag;
Is het niet zo dat ik gelijk recht heb op een nieuwe monitor ?, in plaats van een hele RMA procedure te volgen (duurt waarschijnlijk erg lang). Ik heb de monitor bekrast ontvangen, ik had geen sieraden om bij het
uitpakken. En ben er 100% zeker van dat ik de kras niet heb gemaakt.

Ik stoor me erg aan de krassen, vooral als het licht erop valt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 16:42

superwashandje

grofheid alom

ik heb geen idee maar een RMA procedure lijkt me logisch toch? het defect (die krassen dus) moeten toch vanuit databyte of de fabrikant gecontroleerd worden? vaak willen ze dan eerst die monitor terug hebben voordat ze een nieuwe opsturen.

Het lijkt mij in ieder geval redelijk onlogisch dat er gewoon een nieuwe monitor opgestuurd word zonder dat ze weten of ze de andere uberhaupt terugkrijgen. toch?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Je hebt de monitor bij databyte gekocht, dus die moeten het oplossen.

Zeker niet met HP bellen, laat databyte dat maar doen mocht het nodig zijn.