Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mikke8
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 14:31
In enkele horeca zaken werken ze met zo'n een speciaal toestel om bestellingen op te nemen. Deze komen dan ineens rechtstreeks bij de barman uit.
Nu ben ik wel geïntereseerd hoe deze werken maar ik kon ook niks vinden op google hierover heeft er iemand enig idee van hoe dit noemt of waar ik er meer informatie over kan vinden?

alvast bedankt

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

voorzover ik weet zijn dat ongeveer de zelfde apparaten als gebruikt worden bij de albert heijn.
ook wel een Terminal genoemd.
Het is een handheld ding dat met een centrale server communiceert volgens mij via bluetooth (gezien het slecht bereik) en ze kosten een paar duizend euro.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 14:20
Je kunt zoiets vrij eenvoudig zelf ook opzetten als je handig bent; meer dan een centrale server waar eventueel een monitor aanhangt en een draadloos netwerk plus één of meerdere PDA's zou het niet hoeven zijn. Als je het vervolgens eenvoudig wilt houden bouw je vrij eenvoudig een webapplicatie (PHP/MySQL o.i.d) welke je dan op die centrale server draait en waarbij je vervolgens dmv de PDA's de bestellingen kunt plaatsen. Mooi stukje javascript wat de binnengekomen bestelling update en gaan. Vervolgens kun je dat dan ook weer vrij eenvoudig koppelen aan een printer.

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 22:24
http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=

Staan er ook een paar met terminal tussen :-)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 09:28

Pogostokje

* twiet *

Geen bluetooth, handterminals hebben een tcpip stack en werken via WiFi. Al dan niet gecodeerd. De terminals zijn "slim" in de zin van dat ze de orders verzamelen en laten bewerken, en dan als geheel doorsturen naar een centraal computertje. Daar wordt dan een bonnetje geprint voor de barman, de bestelling opgeslagen tbv de rekening en administratie, etc.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:42

BaRF

bijna kerst

neem eens contact op met je / een kassa leverancier :) Die weten het ongetwijfeld!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1