Toon posts:

Vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn advertentie niet meer vinden jullie hebben hem toch niet verwijdert hé?
Ik heb die hele ding alles ingevult en nu is die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 15:03

sanzut

It's always christmas time

Heej,

Staat hij hier ook niet meer bij?
http://tweakers.net/aanbod/admanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar had ik al gekeken, en ik ben ook nog ingelogd ook. En ik heb ook nog een reactie op mijn advertentie in mijn berichten inbox dus hij moet gewoon geplaatst geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Niet toevallig het vinkje neergezet bij 'preview modus' waardoor hij alleen voor jou te zien is?

Als er op gereageerd is staat daar ook een link in naar de advertentie zelf, als die een 'Advertentie bestaat niet' oplevert heb je grote kans dat ie getrashed is.

[ Voor 49% gewijzigd door Wiethoofd op 14-08-2009 09:33 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn ik kan weer alles invullen alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Ik zou echter wel eerst even je mail checken. Zo te zien heeft een FP Admin je advertentie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah is niet nodig ik heb hem opnieuw geplaatst maar ik baal gewoon dat ik een laptop gekocht heb voor 1779 euro en dat hij bij prijswatch 1500 euro is. Maar ik heb op marktplaats nog geen bod van 1000 gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag hem niet eens verkopen daar je hem waarschijnlijk van de TU hebt gekocht en doorverkopen niet toegestaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Man deze mensen willen me van het forum verbannen enzo ik wil gewoon deze laptop weg doen voor 1000 euro en jullie hebben niks te zeiken ik mag gewoon mijn laptop verkopen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

je kan je oude advertentie gewoon sluiten via de Ad Manager. Voorkomt vervuiling van de sectie.

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 14-08-2009 09:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je eerste advertentie heb ik gisteren inderdaad verwijderd, daar heb je ook gewoon mail over gehad op je registratie-mailadres.
Nu heb je dus 2 advertenties staan waarvan de 1e weer met een niet reëele prijs. Hierbij heb je zelf al de titel aangepast, zet die status van die advertentie dan aub een volgende keer ook zelf even goed (in dit geval heb ik hem maar weer op verwijderd gezet). Dus als je de laptop verkocht hebt, zet de status dan ook op "Verkocht" via je advertentiemanager.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:55:
Man deze mensen willen me van het forum verbannen enzo ik wil gewoon deze laptop weg doen voor 1000 euro en jullie hebben niks te zeiken ik mag gewoon mijn laptop verkopen klaar.
De volgende spelregels zijn van toepassing op dit aanbod:

De laptop is bedoeld voor eigen gebruik. Het is niet toegestaan de laptop door te verkopen.

Deze spelregels zijn opgesteld om ook in de toekomst een scherp aanbod te kunnen blijven bieden aan onze studenten. Overtreding van deze regels wordt niet getolereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Waar the heck heb jij het over Dwars? Weet je überhaupt welke laptop hij verkoopt? Voor zo ver ik kan zien gaat het om V&A aangeboden: HP Pavilion HDX X18-1380ed wat volgens mij geen laptop van de TU is.
En waarom denk jij dat we je willen bannen :? Daarnaast hebben we gewoon algemen voorwaarden voor onze diensten. Als je daaraan voldoet mag je iets verkopen, anders niet ;)

[ Voor 47% gewijzigd door GENETX op 14-08-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:37

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en gloednieuwe laptops aanbieden die eigenlijk in een faillissementsboedel horen is ook niet de meest zuivere manier van zaken doen - dát is dus ECHT gewoon willens en wetens mensen duperen voor eigen gewin - lijkt me zelfs een goede mogelijkheid dat het strafbaar is.
Denied dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
No offence, maar ik vind het sowieso eigenlijk niet kunnen, dat mensen zich hier alleen registreren, om iets te verkopen en op de dag van hun registratie meteen een ad voor een dergelijk duur artikel kunnen plaatsen.
Nieuwe users zouden eigenlijk een bepaald aantal posts moeten hebben, om adverteren mogelijk te maken. Ter voorkoming van spammen (om zo snel mogelijk hun ad hier te kunnen dumpen) zou men dan ook nog een termijn van bijv. een maand na registratie kunnen aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

MarlyS schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:27:
No offence, maar ik vind het sowieso eigenlijk niet kunnen, dat mensen zich hier alleen registreren, om iets te verkopen en op de dag van hun registratie meteen een ad voor een dergelijk duur artikel kunnen plaatsen.
Nieuwe users zouden eigenlijk een bepaald aantal posts moeten hebben, om adverteren mogelijk te maken. Ter voorkoming van spammen (om zo snel mogelijk hun ad hier te kunen dumpen) zou men dan ook nog een termijn van bijv. een maand na registratie kunnen aanhouden.
Waarom zou dat moeten? Ik ben hier ooit gekomen voor het forum, anderen om te reageren op de frontpage, en een 3e probeert wat te verkopen. Om op voorhand al er vanuit te gaan dat men altijd hit-and-run gaat doen, op welk gedeelte van de site dan ook, is wel erg negatief gedacht, vind je zelf ook niet?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tikje naar PW. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlyS schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:27:
Nieuwe users zouden eigenlijk een bepaald aantal posts moeten hebben, om adverteren mogelijk te maken. Ter voorkoming van spammen (om zo snel mogelijk hun ad hier te kunen dumpen) zou men dan ook nog een termijn van bijv. een maand na registratie kunnen aanhouden.
Daar zijn al vaker discussies over geweest :)

Iedereen moet op zijn eigen manier op Tweakers.net binnen kunnen komen. Een nieuwe gebruiker kan net zo goed wat leuke 2e hands spullen beschikbaar hebben als een jarenlange gebruiker. Ik zie regelmatig mensen actief gaan deelnemen op de site nadat ze in eerste instantie een advertentie zagen. Er wordt op meer plaatsen geopperd om het nieuwe gebruikers moeilijker te maken, maar daarmee wordt voorbij gegaan aan het punt dat we potentieel waardevolle gebruikers van tevoren al afschrikken.

Om misbruik te voorkomen wordt beheer uitgevoerd - in dit geval een verwijdering van de advertenties. Per saldo is daarmee toch het doel bereikt?
Pagina: 1