Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN lijn overzetten naar online

Pagina: 1
Acties:

• aart_jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 16:27
Beste tweakers, een vraagje...

Binnenkort komt die tijd dat ik weer eens kan gaan nadenken over het overstappen naar een nieuwe ADSL-provider. Online lijkt me aantrekkelijk omdat je je KPN-lijn kunt opzeggen en online het ADSL-koper niet factureert. Scheelt weer bijna 11 euro per maand.

Maar als ik Online bestel zónder telefonie, kan ik dan wel gebeld wórden op mijn door Online overgenomen KPN-nummer? Voor uitgaand telefoonverkeer gebruik ik al jaar en dag Voipbuster, dus dat zal niet veranderen.

Verwijderd

Misschien begrijp ik het niet goed, maar hoe kan het dat Online je telefoonnummer overneemt zónder dat je telefonie afneemt bij ze?
Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk / onmogelijk..

Overigens kun je voor slechts 1 euro een voip-in nummer kopen bij Voipbuster, ben je van dat probleem ook af.... én je kunt overal gebeld worden op je nummer, niet alleen thuis.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 09:06 ]

Verwijderd

Dus je wil:
1. Je KPN-lijn opzeggen.
2. Een abo nemen bij Online ZONDER telefonie.

Dan gaat Online je telefoonnummer helemaal niet overnemen van KPN en kun je dus niet meer gebeld worden of bellen. Lijkt me logisch, als je nergens telefonie afneemt.

• aart_jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 16:27
Je hebt gelijk... ik had de kleine lettertjes over het hoofd gezien: "Als u de vaste lijn door Online laat overnemen, is het niet meer mogelijk te bellen via die lijn. Als u wel wilt blijven bellen, kunt u kiezen voor Online ADSL en Telefonie". De VOIP-in optie van Voipbuster ga ik eens overwegen!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:16
Ik zou helemaal geen telefonie van Online nemen,en gewoon bij KPN blijven.Lees de diverse fora maar na.