Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outlook2003, tijd email aankomst staat verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
de titel is eigenlijk mijn probleem...

heb op mijn werk pc, outlook staan, verbind met exchange, nu merkte ik dat de binnenkomst van emails een uur te vroeg is?

zelfde geld voor agenda punten e.d. heb al via een tool de tijd proberen goed te zetten i outlook e.d. maar niets wilde direct helpen :(

Nu heb ik ook nog eens outlook op een terminal server op het werk, hier staat alles correct in weer gegeven (qua tijd e.d.)

suggesties die ik nog kan doen om het probleem op te lossen? het probleem lijkt er te zijn mbt zomer/winter tijd. :? :X

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tijdzones?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Staat de tijdzone wel goed?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

Staan je klok en tijdzone in Windows goed? Staat je tijdzone in Outlook goed (ergens onder de opties)? En zijn die twee gelijk? Heeft het eerder normaal gewerkt en wanneer is het misgegaan? Klopt de tijd en tijdzone op de server ook met die van je PC en Outlook?

Zo scherp als een voetbal!

• Dutch2007
Tijd in windows staat goed, ga ik naar outlook, via opties --> agenda --> tijdzone...

staat de tijd ansich goed... probleem: het vinkje aanpassen aan zomertijd staat uit, als ik deze aanzet, druk op ok --> veranderd er vrij weining lees: niets.

ja heeft eerder normaal gewerkt, denk dat het een en ander in de soep is gegaan, nadat iemand hier zo slim was om systeem herstel te doen (die faalde :/ ) (windows deed een keer niet starten zei het, en starte toen de recovery modus)

toen deze diverse programma's het ook niet meer, heb zelfs service pack 2 van vista, antivirus e.d. opnieuw moeten installeren (windows zei dat het weer sp1 installed had, avira was plotseling weer versie 8 ipv 9, etc, etc, etc), stomme is: systeemherstel heb ik zelfs uitgeschakeld :/

Suggesties?

[ Voor 50% gewijzigd door Dutch2007 op 14-08-2009 08:58 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zie je in de headers van de mail, kloppen die wel?

Een half mislukt systeemherstel i.c.m. vage klachten zou ik eerlijk gezegd voldoende reden vinden om te formatterenm & reinstallen.

Maar zomertijd / wintertijd kan het inderdaad zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dutch2007
najah, de rest heb k al opgelost....

en het was niet direct systeem herstel als in pak een datum en herstel het naar die datum... het was eerder, "ik probeer nu het systeem te herstellen..." (wat daarna failde :S )

re-install is ansich idd mogelijk... maar heb liever dat het probleem opgelost is, dan een reinstall, met alle herinstallaties van software van dien...

email is via exchange...

als ik rechtermuisknop doe op de email, dan kies voor "opties" is het internet header gedeelte leef (ws omdat we niet als html maar als rtf de mails versturen?)

Zowel op de pc als op de terminal server

[ Voor 24% gewijzigd door Dutch2007 op 14-08-2009 10:46 ]

Pagina: 1