shop filteren werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Topicstarter
Ik heb een winkelmandje gemaakt voor een nieuw systeem, en was op zoek naar een shop waar ik de boel gewoon kan afhalen (+ pin), dus daarop gefilterd

Ik kom dan 3 winkels tegen die alles hebben, maar alleen bij Azerty kan ik afhalen & pinnen.
Cool-prices.nl en Max ICT bieden deze optie niet (volgens de info van tweakers).
Andere shops niet naar gekeken, maar zag bijvoorbeeld ook alternate staan, waarvan ik weet dat je niet kan afhalen.

winkelmandje

Verder zou het mooi zijn als je de resultaten kunt beperken tot winkels die je hele winkelmandje kunnen leveren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door J2pc op 14-08-2009 09:12 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Het klopt dat het winkelmandje zo zijn beperkingen kent. Niet voor niets is het onderdeel van ons Pricewatch 3 project, waar we op dit moment aan werken. Ik zal binnenkort middels een .plan uiteenzetten wat onze plannen zijn, features die je mag verwachten en wanneer we proberen het af te hebben. Dus for now moet je het helaas doen met het winkelmandje zoals het is :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Topicstarter
Jimp schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:09:
Het klopt dat het winkelmandje zo zijn beperkingen kent. Niet voor niets is het onderdeel van ons Pricewatch 3 project, waar we op dit moment aan werken. Ik zal binnenkort middels een .plan uiteenzetten wat onze plannen zijn, features die je mag verwachten en wanneer we proberen het af te hebben. Dus for now moet je het helaas doen met het winkelmandje zoals het is :).
Is verder prima hoor, maar het viel me op omdat de filter-opties wel aanwezig zijn, maar niks lijken te doen ;)
Verder wel een mooie feature dat je zo makkelijk prijzen kunt vergelijken voor je systeem 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh