"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Het klopt dat het winkelmandje zo zijn beperkingen kent. Niet voor niets is het onderdeel van ons Pricewatch 3 project, waar we op dit moment aan werken. Ik zal binnenkort middels een .plan uiteenzetten wat onze plannen zijn, features die je mag verwachten en wanneer we proberen het af te hebben. Dus for now moet je het helaas doen met het winkelmandje zoals het is
.
Is verder prima hoor, maar het viel me op omdat de filter-opties wel aanwezig zijn, maar niks lijken te doenJimp schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:09:
Het klopt dat het winkelmandje zo zijn beperkingen kent. Niet voor niets is het onderdeel van ons Pricewatch 3 project, waar we op dit moment aan werken. Ik zal binnenkort middels een .plan uiteenzetten wat onze plannen zijn, features die je mag verwachten en wanneer we proberen het af te hebben. Dus for now moet je het helaas doen met het winkelmandje zoals het is.
Verder wel een mooie feature dat je zo makkelijk prijzen kunt vergelijken voor je systeem
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh