Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mini toetsenbord zonder poespas

Pagina: 1
Acties:

• Skevdude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 10:43
Ik ben voor een pc op zoek naar een toetsenbord waar alleen de letters van het alfabet op staan. Nu had ik onderstaand item (GAMPS3-MINIKB) gevonden van König wat ideaal zou zijn, echter is deze voor de PS3. Kan iemand me vertellen of dit ook op de pc met als OS windows XP gaat werken? Of iemand een suggestie voor zoiets dergelijks?

Het is bedoeld om scenes in Daslight (een dmx-besturingsprogramma, zie ook: www.daslight.com) te triggeren. Deze scenes zijn te koppelen aan een toets van het toetsenbord om ze te activeren, echter moet deze toets alfanumeriek zijn. Ik wil dadelijk iedere knop een sticker of kleur geven die aangeeft wat hij doet in het programma.

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/KONIG-GAMPS3-MINIKB.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Skevdude op 14-08-2009 01:45 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou dit niet (kunnen) werken? Je kunt nog steeds toetsen doorsturen, alleen zul je veel met de FN en SYMBknop moeten gaan werken als je iets anders gebruikt dan de letters die erop staan.

Een alternatief is de frogpad, die heeft nog eens heel wat minder toetsen.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48

SA007

Moderator Tweaking
Je kan ook eens kijken naar Lirc (.org), dan kan je elke willekeurige infrarood afstandsbediening aan je pc hangen en deze toetsen in laten drukken.
Ik weet niet zeker of de windows versie dat ook kan, maar de linux versie kan dus gewoon knoppen op de afstandbediening naar knoppen op het toetsenbord zetten.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29

• Skevdude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 10:43
Ik heb al die andere toetsen (F1-F12, TAB CAPS-LOCK enzovoorts) eigenlijk niet nodig. Daarom zou bovenstaand toetsenbordje. De reden waarom ik de vraag hier stel is omdat bovenstaand toetsenbord voor een playstation 3 is gemaakt en ik niet weet of dit in windows xp gaat werken.

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb een toetsenbordje voor m'n carputer, ook voor PS3, werkt gewoon op PC. Dus ff googlen naar carputer en het moet verder wel lukken :)
Pagina: 1