Ik ben nu deze course aan het volgen over programmeren in java van de Stanford University. Alleen nu wil ik deze code toevoegen aan eclipse ( dat is het compiler programma waar mee ze werken ):
Dit programma moet een schermpje weergeven waarin je een lijn kan tekenen met je muis, maar nu is het probleem dat hij dit bij mij niet doet. Hij geeft aan dat de klasse RubberBanding niet herken wordt in Java als ik de code invoer in Eclipse. Nu had ik dezelfde code ook in BlueJ gezet( weer een andere compiler ), alleen daar worden de packages weer niet herkend. Op een 1 of andere manier maakt BlueJ gebruik van andere packages links ofzo.
Maar zou iemand van de bovenstaande code een bruikbare code kunnen maken, of in ieder geval aangeven waarom dit niet werkt?? Als ik dit weer weet kan ik weer verder met die "course" dus het zou wel erg mooi zijn als iemand dit wist.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| /* * File: RubberBanding.java * ------------------------ * This program allows users to create lines on the graphics * canvas by clicking and dragging with the mouse. The line * is redrawn from the original point to the new endpoint, which * makes it look as if it is connected with a rubber band. */ import acm.graphics.*; import acm.program.*; import java.awt.event.*; /** This class allows users to drag lines on the canvas */ public class RubberBanding extends GraphicsProgram { public void run() { addMouseListeners(); } /** Called on mouse press to create a new line */ public void mousePressed(MouseEvent e) { double x = e.getX(); double y = e.getY(); line = new GLine(x, y, x, y); add(line); } /** Called on mouse drag to reset the endpoint */ public void mouseDragged(MouseEvent e) { double x = e.getX(); double y = e.getY(); line.setEndPoint(x, y); } /* Private instance variables */ private GLine line; } |
Dit programma moet een schermpje weergeven waarin je een lijn kan tekenen met je muis, maar nu is het probleem dat hij dit bij mij niet doet. Hij geeft aan dat de klasse RubberBanding niet herken wordt in Java als ik de code invoer in Eclipse. Nu had ik dezelfde code ook in BlueJ gezet( weer een andere compiler ), alleen daar worden de packages weer niet herkend. Op een 1 of andere manier maakt BlueJ gebruik van andere packages links ofzo.
Maar zou iemand van de bovenstaande code een bruikbare code kunnen maken, of in ieder geval aangeven waarom dit niet werkt?? Als ik dit weer weet kan ik weer verder met die "course" dus het zou wel erg mooi zijn als iemand dit wist.
[ Voor 0% gewijzigd door Creepy op 13-08-2009 20:59 . Reden: Code tags ]