win2k en irri pc speaker uitzetten ... kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Topicstarter
ik wordt ziek van mijn pc-speaker die voortdurend bliept in win2k ... bijvoorbeeld als ik mijn recyclebin leeg.
in winnt4 was er een aparte systemservice voor de pc speaker die je kon uitschakelen. Heeft win2k deze ook? zo ja, waar?

en nee ik ga het stekkertje niet van mijn moederbord lostrekken ... kan ook, maar wil het gewoon via de 'winnt 4 methode' :)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

erniemars schreef op 02 March 2001 @ 11:41:
ik wordt ziek van mijn pc-speaker die voortdurend bliept in win2k ... bijvoorbeeld als ik mijn recyclebin leeg.
in winnt4 was er een aparte systemservice voor de pc speaker die je kon uitschakelen. Heeft win2k deze ook? zo ja, waar?

en nee ik ga het stekkertje niet van mijn moederbord lostrekken ... kan ook, maar wil het gewoon via de 'winnt 4 methode' :)
Je zegt dat je het gewoon via de winnt 4 methode wilt uitschakelen, maar waarom zou je je systemspeaker dan niet in je BIOS willen uitschakelen? Ik zie het probleem niet zo. Dat je het stekkertje niet wil los trekken begrijp ik, maar uit is toch gewoon uit.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Start regedit ga naar HKCU -> Control Panel -> Sound

Daarin staat een sleutel die "Beep" met de waarde "yes".
En daar was iets mee :)

Firmpete on Aerie Peak

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound]
"Beep"="No"
"ExtendedSounds"="No"

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit had je ook wel met de search kunnen vinden, lijkt me ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.