Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie heeft er recente ervaring met TASK24 ? Dit bedrijf was onderdeel van Ordina waar ik ook in het verleden gewerkt heb. Was binnen Ordina al een buitenbeentje. Is inmiddels in handen van een private equity club en na wat zoekwerk kom je erachter dat in een paar maanden tijd de complete directie vervangen is. Is dit geen oude wijn in nieuwe zakken en hebben we hier niet weer de zoveelste platte detacheerder ? Ik heb nog contact gehad met een oud-collega die in de projectengroep zat maar die is zeer recent weer vertrokken door de enorme focus op uren factureren...

Graag recente input ! Wil graag weten of dit bedrijf ergens naar toe gaat of dat er slechts een nieuw bord op de gevel hangt...en wil mijn beeld compleet hebben door input van mensen die er nu werken...

Verwijderd

Hallo,
Ook ik zou graag weten hoe het bij Task24 is.
Wat ik ook graag zou willen weten is of de doorgevoerde maatregelen met betrekking tot de VIR, welke bij Ordina zijn doorgevoerd, ook bij task24 zijn doorgevoerd.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

Boy

www.byoscoop.nl

Ik weet alleen dat de Technical Automation divisie(mijn vorige werkplek) van Atos Origin ook door hun is overgenomen

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik werk sinds afgelopen februari nu bij TASK24, het bevalt me prima. We hebben wel last van teruglopende opdrachten maar de sfeer en collegialiteit is er prima.

Die focus op uren factureren ervaar ik niet als storend.

[ Voor 4% gewijzigd door MysterX op 06-10-2009 13:51 ]

When does the hurding stop?

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
Even een schopje omhoog..

Zijn er inmiddels meer mensen die ervaringen kunnen delen over nspyre, je hoort ze veel op de reclame, ze hebben veel vacatures open.

Waarmee kan je deze club vergelijken, wortell, nobel, of groter zoals sogeti?

Wat is hun salariering en sec arbeidsvoorwaarden zoals lease, onkosten, pensioen?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 13:45
Ik heb op een project te maken gehad met een aantal nsypre medewerkers (project met veel Microsoft virtualisatie). Zij waren op zich te spreken over nsypre. Hadden een zeer prettige manager die goed betrokken was bij zijn medewerkers. De arbeidsvoorwaarden leken mij ook niet slecht al kan ik inhoudelijk daar niet veel over zeggen omdat ik zelf niet voor nspyre heb gewerkt. Volgens mij ligt de focus van nspyre veelal op detachering en en projecten. Ik heb ook te maken gehad met een aantal Wortell medewerkers en ik vond de omgang en sfeer met de nspyre mensen een stuk prettiger.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Pagina: 1