• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 21:48

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Hallo,

Hier op het werk op de afdeling wordt er altijd voor iedereen gehaald omdat de wandeling naar het koffieapparaat toch snel 50 meter is. Dat is mooi handig, want als iedereen 1 keer op een dag haalt heb je genoeg te drinken over de hele dag.

Er is echter altijd gezeur om wie er nu een rondje koffie gaat halen, nu heb je daar van DE de koffie manager, maar die kan hier niet gebruikt worden, wordt niet toegestaan door systeembeheer.

Heeft er iemand toevallig ervaring met andere software? Het liefst iets daar ook statistieken heeft.

Wat moet het ongeveer kunnen:
- bijhouden hoe vaak er gehaald wordt (zelf kunnen invoeren van een rondje, wie het rondje gehaald heeft en hoe laat)
- mooie grafiekjes en statistieken kunnen weergeven.
- Mailtjes kunnen sturen naar mensen om koffie te halen

Ik hoor het wel, heb niets kunnen vinden in ieder geval, anders moet ik zelf misschien wat gaan bouwen als niemand wat heeft.

It's me Mario

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Is Excel of Access niet gewoon voldoende?

Signature

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:00

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Geniaal, ik vind het altijd wel fijn om even koffie te gaan halen. Even weg van scherm, even stukje lopen en soms een praatje maken met iemand.

Anoniem: 147126

Als je niets kunt installeren lijkt het me dat je aangewezen bent op een webbased applicatie. Is wel te doen om zelf met php/mysql in elkaar te knutselen :)

Edit: Of Access inderdaad

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 13-08-2009 16:20 ]

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:58
Aangezien zo'n applicatie gebruikt maakt van het netwerk, zijn er denk ik altijd wel rechten nodig die moeten worden ingesteld door het systeembeheer. Waarom wordt het programma niet toegestaan door de systeembeheerders?

• mmniet

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Anoniem: 147126 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:19:
Als je niets kunt installeren lijkt het me dat je aangewezen bent op een webbased applicatie. Is wel te doen om zelf met php/mysql in elkaar te knutselen :)

Edit: Of Access inderdaad
dat was ik wel van plan (webbased waarschijnlijk), maar mijn php-kennis is vrij beperkt (kan ik me natuurlijk in verdiepen wat me geen probleem lijkt), maar als iemand al zoiets gebouwd heeft is dat natuurlijk helemaal leuk.

It's me Mario

• mmniet

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Exception schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:21:
Aangezien zo'n applicatie gebruikt maakt van het netwerk, zijn er denk ik altijd wel rechten nodig die moeten worden ingesteld door het systeembeheer. Waarom wordt het programma niet toegestaan door de systeembeheerders?
systeembeheerders hebben hekel aan software die niet standaard nodig is bij het werken :).

It's me Mario

Pagina: 1