celeron 333

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
ik kan waarschijnlijk aan een tweedehandse cel333 met 128 kb cache komen week enzo weet ik niet
wat is die nog waard en tot hoever gaan ze meestal
hij moet zo min mogelijk gaan kosten dus welk mobo kan ik er dan het beste bij kopen ?
het is trouwens GEEN ppga !!!

.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Volgens velen kan je celerons tot 575 opvoeren met een gewone koeler, dus dat zit wel goed

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Als het een erg vroege is kan dat nog wel eens tegenvallen.
Zonder garantie erbij van "hij loopt bij mij zoveel" blijft het toch een gokje.
Als je nu in de winkel (met veel mazzel) een 366 voor 130 piek kan kopen, zou ik voor een 2ehands 333 niet meer dan 75piek neertellen (maar wie ben ik dan weer :))

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-09 14:33
Stropdas: ga maar even buitenspelen ofzo

Een 333 kan meestal! wel goed lopen rond de 500 (5*100 fsb) Daarboven is het gewoon geluk hebben.
De waarde (2dehands) iets van 80-100 piek ofzo?

Kwa bord : Een abit slot1 zoals bx6 2 of be6 2. Kijk eens naar wat reviews.

• harley
ja maar het wordt een game en/of ftp server dus er hoeven geen sloten ofzo veel op te zitten dus zo goedkoop mogelijk mobo en de celeron ook zo goedkoop mogelijk
hd heb ik zelf nog wel een videokaartje ook nog wel de netwerk kaart ook de rest is niet interesant

hey moederbord wel zo goedkoop mogelijk maar wel met een beetje overclock mogelijk heden natuurlijk
en ik verwacht dat ie nogal oud is ja die celeron

.

Verwijderd

Een 333 Slot 1 doet in de meeste gevallen geen 500 . Als je wilt heb ik hier nog wel een 366 voor je , maar die doet geen 550 bij 2.0 V (ja heel even dan , maar dan crashed de zaak) 458 wel makkelijk (met koe dus) . Mail maar als je em wilt . O ja hij is nog geen week oud , maar ik wil een coppermine op de beurs halen .

• harley
maak jezlef dan ff bekened op de buers ik ga ook in mijntweakers t sjirtje
met harley trapsn erop dus ik ben wel herkenbaar :)

.

Verwijderd

Nou al vergeten Harley ? (1.95 m , 115 Kg , kale kop)

Verwijderd

Een C333 zuigt als het op overclocken aankomt! (dag Stropdas...) Met de meeste C330a waren 'destijds' hogere snelheden te halen als met de C333. The next one in line is de C366 die bijna altijd wel 550 wilt halen. Die dingen kan je nieuw nog voor ca. 150,- scoren. Wat Mobo betreft, neem er sowieso eentje die voltage tweaking ondersteunt. Dat is meestal het laatste tikkie wat zo'n cpu nodig heeft om 550 of hoger te kunnen lopen.

Verwijderd

En inderdaad , nou ik onderhand het schema heb gevonden voor m'n Slotket : 366@550@2.1V !!!!!
Maar aangezien ie praktisch op de verwarming staat , met open kast . Hij heeft wat extra koeling nodig want in een spel knalt ie eruit na 5 minuten . Mijn koe doet ie nu al wel 1 uur lang . :)

• harley
ik kijk eerst wel ff op de buers rond voor een cheap el mobo plankie want op nr 1 staat toch echt een bigtower van minimaal 8 sloten en dan pas de server

.

Pagina: 1