Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Kan iemand mij wellicht helpen met het volgende:

Ik ben bezig een filmpje te maken en zou graag bij deze een ondertiteling willen toevoegen.
Kijkt u gelief naar het volgende:

http://www.dumpert.nl/med...ruth_about_amsterdam.html

Het gaat mij hier om de subtitels gebruikt vanaf 0:53.
Wie kan mij helpen te vertellen waar ik zo`n subtitel effect kan vinden. Welke programma die zo`n effect (het zwarte achtergrond balkje) kan geven.

Wie kan mij helpen? Ik zou het echt heel erg waarderen.

Mvg,
kekerrr

Verwijderd

Volgens mij kun je dit met zo'n beetje ieder fatsoenlijk videomontage pakket doen (bijvoorbeeld Ulead, Sony Vegas, Adobe Premiere, Pinnacle). Zie hier voor wat reviews van montage software.

offtopic:
Volgens de policy mag je niet bij iedere post groeten (zowel bij begin als einde van je post). Dat maakt het forum leesbaarder.

Voor de rest: uiteraard welkom op GoT :P

• catscanner
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 16:12
Mocht bovenstaande niet lukken kun je altijd nog improviseren door gewoon titels toe te voegen en deze als subitel te positioneren.

Verwijderd

Topicstarter
Kunt u mij uitleggen hoe dit werk? Ik heb naar hetgeen Mig29 heeft gepost gekeken maar dit zijn allemaal programma`s waar ik voor moet betalen.

Zou u mij kunnen helpen met hetgeen.

Gr.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:25:
Kunt u mij uitleggen hoe dit werk? Ik heb naar hetgeen Mig29 heeft gepost gekeken maar dit zijn allemaal programma`s waar ik voor moet betalen.
Hmmmm, een gratis videobewerkings pakket.... De pakketten die Mig29 aangeeft kun je het door jouw gewenste effect redelijk eenvoudig maken. Er is eigenlijk maar 1 gratis pakket programma waarmee je dat ook zou kunnen en das windows moviemaker en dat krijg je helemaal voor nix bij windows.
Er zijn uiteraard nog wel meer gratis mogelijkheden, maar die vergen toch een wat meer gevorderde gebruiker. bv Virtualdub met de benodigde filters.
Als je een beetje zoekt heb je zo de benodigde tutorial gevonden: http://www.google.nl/sear...btitels&btnG=Zoeken&meta=

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:49
Beste Kekerrr,

Welkom op het forum. :) Wij verwachten hier dat je -voordat je een topic start- zelf enige inzet toont voor het oplossen van je probleem. Dit is in je topicstart alsmede in je reacties niet terug te vinden. Daarom gaat dit topic op slot met het volgende advies: lees je in in de materie, Google er op los en probeer eerst zelf achter een oplossing te komen alvorens hier je vraag neer te leggen.

Bovenstaande reacties zijn richtlijnen waarmee je een eind zou moeten komen.
Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.