Toon posts:

Hp HDX X16 vs DV6-1250EB

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
-HP HDX X16 - 1330eb : 899 euro (deze configuratie staat in aanbieding bij Mediamarkt)

P7350 , 7200rpm 500GB , GT 130m (5300 mark06) , Full HD , 64bit windows

-HP DV6 - 1250eb : 840 euro

p7350 , 5400rpm 500GB, Ati 4650 (6436 mark06) , 1366x768

welke zouden jullie verkiezen ?
ik wil geen pure game notebook,maar eentje waar ik de ganse dag door plezier aan kan beleven...
films,internetten,af en toe spelletje.

na lang overwegen heb ik de MSI gx623 of gx620 geschrapt...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41

Sick Nick

Drop the top!

De HDX heeft een hogere resolutie (kleinere letters op een 16" scherm maar wel meer werkruimte) en een snellere schijf. In gewoon gebruik zal die dus sneller zijn en prettiger werken.

Met gamen is de DV6 weer sneller en zal ook mooier eruit zien, die videokaart kan dan gewoon in de native 1366x768 resolutie goed werken terwijl de HDX niet snel genoeg is om op 1920x1080 te spelen. Daar zal je de resolutie omlaag moeten gooien, door de scaling gaat het dan waarschijnlijk minder mooi zijn.

Dus voor jouw gebruik zou ik de HDX kiezen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Welkom op GoT :w

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.