Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem want ik kan sinds vrijdag niet meer smsen vanaf mijn toestel.
Ik heb tot Januari 2010 een Hi Abbonement..
SMS ontvangen doet ie wel

Als ik mijn SIM kaartje in een ander toestel stop doet ie het wel. Dus ik dacht: nou dan ligt het aan mijn toestel. Maar toen ik een ander simmetje in mijn toestel stopte deed ie het daar wel gewoon mee.

Ik heb een Nokia 5800 Xpressmusic met software versie: V11.0.008
Hij is nog nooit geupdate want ik was [ben] tevreden genoeg over de snelheid enzo.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Even met Hi bellen, zeggen dat je simkaart versleten is. Als je geluk hebt sturen ze een nieuwe op.
Dan kan je het daarmee proberen. Werkt het dan ook niet, heb je wel duo sim ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar de sim is toch niet versleten, want waarom doet ie het dan wel in een ander toestel??

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wellicht heb je de mogelijkheid om vanuit je menu opnieuw de sms/serviceinstellingen op te halen.

Support van KPN kan je die instellingen ook vertellen (bij een hele oude nokia was het een telefoonnummer van de sms centrale dat ingevoerd moest worden).

Een nieuwe SIM biedt vaak ook de oplossing, omdat die vanuit de winkel al de meest recente instellingen heeft. Zo heb ik recent nog een nieuwe SIM moeten halen in de Vodafone winkel..toen kon ik ook weer sms`en. :)

edit; dat ie het doet in je andere toestel, kan komen doordat die wel de juiste instellingen al in z`n geheugen heeft staan. Datzelfde had ik ook bij een ander (recent) simlockvrij toestel.

[ Voor 17% gewijzigd door Michael Knight op 13-08-2009 15:05 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A