Toon posts:

Ati HD 4650 LCD Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe pc (acer m7720, intel i7, 12gm ddr,atiHD4650 kaart),
nu wil ik mijn 32" samsung full hd tv erop aansluiten en stuit ik op een probleem.

Als ik mijn lcd gewoon via VGA connect met mijn videokaart krijg ik zwart beeld er gebeurt nix, als ik hem op een normale monitor aanlsuit werkt hij prima, als ik m vervolgens weer terug connect naar mijn lcd krijg ik beeld, maar zodra ik hem op 1920x1080 terug zet krijg ik weer zwart beeld (niet ondersteund geeft mijn tv dan aan)..

Nou heb ik geprobeerd hem via HDMI te connecten en dat werkt, 1920x1080 werkt ook, maar het is helemaal niet scherp. alles is wat wazig. (op mijn oude systeem had ik een atix600, als ik daarop mijn tv via vga verbond was het beeld veel scherper).

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor, of weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken?

(ik draai windows7 64bit en heb de laatste drivers van ati geinstalleerd)

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

wazig beeld via hdmi is standaard bij samsung.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is het niet, want met mij oudere videokaart was het beeld gewoon goed crisp..

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:06:
Nee dat is het niet, want met mij oudere videokaart was het beeld gewoon goed crisp..
Lul je nu jezelf uit positie?
(op mijn oude systeem had ik een atix600, als ik daarop mijn tv via vga verbond was het beeld veel scherper).
Anyhoe, samsung HDMI is wazig met een PC aangesloten. Heb je al geprobeerd een refresh rate te forceren via CCC? krijg je synch/signal meldingen op je scherm?

[ Voor 17% gewijzigd door neliz op 13-08-2009 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de refresh rate geforceerd maar dat haalt niks uit, het blijft blurry..

als ik hem via vga connect, lijkt hij geen signaal te krijgen, melding op het scherm: niet ondersteund..

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:32:
ik heb de refresh rate geforceerd maar dat haalt niks uit, het blijft blurry..

als ik hem via vga connect, lijkt hij geen signaal te krijgen, melding op het scherm: niet ondersteund..
blurry houd je op hdmi, dat los je op door een goed scherm te kopen

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 10:04
neliz schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:34:
[...]

blurry houd je op hdmi, dat los je op door een goed scherm te kopen
Sorry maar jouw antwoord vind ik een beetje onzinnig.

TS, probeer eens je TV op 'just scan' te zetten. Wellicht dat je dan wel een scherp beeld krijgt. Ik heb namelijk zelf een Samsung 40" met daarop mijn HTPC aangesloten (via HDMI) en heb perfect scherp beeld!
Pagina: 1