Aangezien ik dit niet echt als een spelfout zie, heb ik deze in een apart topic gezet.
reviews: AMD's snelste processor: tegengas voor de Core i7?
Hierdoor is de FSB komen te vervallen en heeft deze nu een HyperTransport (HT) bus.
Het is misschien een mierenneukertje, maar vind wel dat alle info correct moet zijn, meeste mensen die deze reviews lezen, weet 80% ervan wel wat HT en HyperTransport is. De HT bus staat bij de productkoppelingen dan weer wél aangegeven.
Daarom het verzoek om FSB te vervangen voor HT. Overigens is het door mij gequotte stukje niet het enige stukje waar FSB word genoemt.
reviews: AMD's snelste processor: tegengas voor de Core i7?
Naar mijn weten is AMD sinds de Athlon 64 van de FSB gestapt, omdat de memory controller 'on die' is, geïntergreerd dus.De 965 is de opvolger van de Phenom II X4 955, die zijn werk op 3,2GHz doet. De 955 had hiertoe een multiplier van 16x; samen met de fsb van 200MHz leverde dat de standaard kloksnelheid op.
Hierdoor is de FSB komen te vervallen en heeft deze nu een HyperTransport (HT) bus.
Het is misschien een mierenneukertje, maar vind wel dat alle info correct moet zijn, meeste mensen die deze reviews lezen, weet 80% ervan wel wat HT en HyperTransport is. De HT bus staat bij de productkoppelingen dan weer wél aangegeven.
Daarom het verzoek om FSB te vervangen voor HT. Overigens is het door mij gequotte stukje niet het enige stukje waar FSB word genoemt.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 13-08-2009 12:47 ]