Heren/Dames,
Ik ben al enkele weken bezig met uitzoeken van onderstaand probleem, maar kom geen steek verder.
Ik heb een tijdje mijn Windows Media Player Bibliotheek gedeeld gehad over het netwerk.
Zo kon ik via de PS3 (en overige laptops) mijn muziek netjes streamen.
Dit heeft een aantal weken goed gewerkt.
Plots werkte het niet meer (waarschijnlijk iets gedaan maar kan me niets herinneren)
Maar nu krijg ik continu onderstaande melding.

Virusscanner eroverheen gehaald. Firewall uitgeschakeld om te kijken of dat wel helpt (maakt geen verschil dus maar weer aangezet [en direct weer gescand])
Vervolgens weer proberen te delen.. Maar telkens zodra ik WMP11 opstart krijg ik het Media delen venster.
Deze kan ik niet annuleren en moet ik dus verplicht doorlopen.
Zodra ik vervolgens op 'instellingen' klik (button naast: Mijn media delen met..) [zie afbeelding]
Krijg ik heel fijn de volgende foutmelding.

Online naar oplossingen zoeken werkt niet. (geeft geen resultaat)
En ook googlen heeft tot nu toe geen resultaat gehad.
Heb ook al enkele dingen gewijzigd in DEP (onder geavanceerde systeem instellingen)
Wie kan mij verder helpen.
Ik wil gewoon mijn muziek naar mijn PS3 kunnen streamen.. heeft het altijd gedaan.. waarom nu niet??
Alvast reuze bedankt!!
Ik ben al enkele weken bezig met uitzoeken van onderstaand probleem, maar kom geen steek verder.
Ik heb een tijdje mijn Windows Media Player Bibliotheek gedeeld gehad over het netwerk.
Zo kon ik via de PS3 (en overige laptops) mijn muziek netjes streamen.
Dit heeft een aantal weken goed gewerkt.
Plots werkte het niet meer (waarschijnlijk iets gedaan maar kan me niets herinneren)
Maar nu krijg ik continu onderstaande melding.

Virusscanner eroverheen gehaald. Firewall uitgeschakeld om te kijken of dat wel helpt (maakt geen verschil dus maar weer aangezet [en direct weer gescand])
Vervolgens weer proberen te delen.. Maar telkens zodra ik WMP11 opstart krijg ik het Media delen venster.
Deze kan ik niet annuleren en moet ik dus verplicht doorlopen.
Zodra ik vervolgens op 'instellingen' klik (button naast: Mijn media delen met..) [zie afbeelding]
Krijg ik heel fijn de volgende foutmelding.

Online naar oplossingen zoeken werkt niet. (geeft geen resultaat)
En ook googlen heeft tot nu toe geen resultaat gehad.
Heb ook al enkele dingen gewijzigd in DEP (onder geavanceerde systeem instellingen)
Wie kan mij verder helpen.
Ik wil gewoon mijn muziek naar mijn PS3 kunnen streamen.. heeft het altijd gedaan.. waarom nu niet??
Alvast reuze bedankt!!
*sowieso